رفتن به محتوای اصلی
۱۷ خرداد, ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۲
مدیر منطقه چهار قم مطرح کرد؛

هزینه ماهانه ۱۵ میلیارد تومانی خدمات شهری منطقه 4 قم

هزینه ماهانه ۱۵ میلیارد تومانی خدمات شهری منطقه 4 قم
مدیر منطقه چهار شهرداری قم گفت: در این منطقه به‌صورت میانگین ماهانه ۱۵ میلیارد تومان برای امور خدمات شهری ازجمله رفت‌وروب و نگهداری از فضای سبز هزینه می‌شود.

علیرضا اقبالیان در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به تلاش منطقه چهار شهرداری قم در مسیر جذب رضایت شهروندان در این منطقه، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که به‌صورت شبانه‌روزی به آن پرداخته می‌شود، مسئله نظافت شهری و رسیدگی به فضای سبز است.  

وی میانگین هزینه‌های خدمات شهری منطقه چهار به‌صورت ماهانه را موردتوجه قرارداد و افزود: بخشی از هزینه در این زمینه مربوط به نیروی انسانی و بخش دیگری هزینه‌های تهیه اقلام و ماشین‌آلات خدمات شهری است که در نهایت به ۱۵ میلیارد تومان ماهانه می‌رسد.  

مدیر منطقه چهار شهرداری قم با بیان اینکه دوسوم بودجه جاری این منطقه به هزینه‌های رفت‌وروب و خدمات شهری مربوط است، خاطرنشان کرد: هزینه‌های خدمات شهری نظافت معابر، جمع‌آوری پسماند و نگهداری فضای سبز را دربرمی‌گیرد و در حوزه خدمات شهری ماهانه ۱۰ میلیارد تومان برای تأمین نیروی انسانی موردنیاز هزینه می‌شود.

 اقبالیان گفت: از کل بودجه منطقه چهار شهرداری قم، ۴۰۰ میلیارد تومان به اجرای پروژه‌های عمرانی اختصاص‌یافته است و باقی‌مانده در خدمات شهری و توسعه معابر هزینه می‌شود.

 وی خاطرنشان کرد: از مجموع بودجه‌های جاری منطقه ۴ به‌طور تقریبی دوسوم به خدمات شهری و نگهداری فضای سبز اختصاص دارد.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/tDPZd