رفتن به محتوای اصلی
۲۲ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۹
رئیس سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری قم:

50000 میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری در قم شناسایی شد/مجتمع‌های تخصصی توسعه می‌یابند

50000 میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری در قم شناسایی شد/مجتمع‌های تخصصی توسعه می‌یابند
رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم گفت: یکی از اقدامات سازمان، محاسبه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهر قم بوده که در این زمینه ۵۰ همت یا 50 هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری شناسایی شد.

علی رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، در خصوص عملکرد سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: سال ۱۴۰۲ بودجه سازمان ۷۰۰ میلیارد تومان بود که باید به‌عنوان درآمد نقدی و غیر نقدی برای شهرداری تأمین می‌شد.  

وی افزود: این بودجه با رشد ۱۴۰ درصد محقق شد، یعنی نزدیک به هزار و 300 میلیارد تومان که دو برابر بودجه تعیین‌شده بود.  

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم خاطرنشان کرد: این مبلغ شامل ۴ قرارداد مشارکتی بود که در پردیسان بسته شد، همچنین بخشی از قراردادهایی که سال ۱۴۰۱ قسمتی از ثبت مالی‌شان مانده بود در سال ۱۴۰۲ انجام شد.  

به گفته رمضانی، بخشی از ثبت مالی قرارداد بسط شرقی در سال ۱۴۰۱ انجام و مابقی‌ این پروژه مهم در ۱۴۰۲ انجام شد.

 وی با اشاره به برنامه‌های سازمان برای سال ۱۴۰۳ تصریح کرد: برای ۱۴۰۳ عدد بودجه هزار و 500 میلیارد تومان درآمد است و باید شش هزار میلیارد تومان قرارداد بسته شود تا سهم شهرداری هزار و 500 میلیارد باشد.

 رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت مردمی شهرداری قم با بیان اینکه سال گذشته یکی از مهم‌ترین اقدامات شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای کل شهر بود، تصریح کرد: در این زمینه حدود ۵۰ همت یا 50 هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری تعریف شد و پیش‌بینی می‌شود تا پایان ۱۴۰۴ این فرصت‌ها اطلاع‌رسانی شود.

 رمضانی با تأکید بر اینکه فرصت‌های بررسی‌شده مرتبط با تمام وظایف شهرداری است، گفت: ایجاد شهرک تخصصی مدیریت پسماند، ایجاد نیروگاه‌های خورشید در بوستان‌ها، ایجاد شهربازی، سرمایه‌گذاری در حوزه انبارداری و مسائل لجستیک ازجمله فرصت‌های شناسایی‌شده است.  

وی با اشاره به طراحی مجتمع‌های تخصصی صنوف با استفاده از ظرفیت‌های موجود شهر، افزود: مکان‌یابی برای مجتمع تخصصی لوازم‌یدکی و مجتمع تخصصی صنف کالاهای الکترونیکی و روشنایی صورت گرفته است، همچنین به دنبال احداث یک میدان فروش مواد پروتئینی در مکان مناسب هستیم.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/ZcPDE