رفتن به محتوای اصلی
۲۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / ۰۹:۰۷
در بازدید مدیرکل بازرسی شهرداری قم مطرح شد؛

بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم با رویکرد تسریع بخشی و افزایش رضایتمندی شهروندان

بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم با رویکرد تسریع بخشی و افزایش رضایتمندی شهروندان
در بازدید مدیرکل بازرسی شهرداری قم از منطقه یک، روند اجرایی پروژه‌ها و برنامه‌های این منطقه شهری با رویکرد تسریع بخشی و افزایش رضایتمندی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش واحد خبر منطقه یک شهرداری قم، حمیدرضا مستقیمی مدیرکل  بازرسی شهرداری قم با هدف بررسی و ارزیابی مهم‌ترین برنامه‌ها در منطقه یک، از پروژه‌های در حال احداث و اقدامات شهری این منطقه بازدید کرد.

مدیر منطقه یک شهرداری قم در نشست جمع‌بندی بازدید، با اشاره به عملکرد این منطقه اظهار داشت: در راستای اهداف متعالی مدیریت شهری قم، موضوعات درآمدی، شهرسازی و تکمیل پروژه‌های عمرانی و ترافیکی به‌عنوان اقدامات اولویت‌دار این منطقه در حال پیگیری است.

محمدحسین علی‌اکبری ابراز کرد: بر این اساس، کمیته‌های تخصصی درآمد و تخصیص، نما و شهرسازی، نگهداشت و...  در منطقه تشکیل‌شده که خروجی آن‌ها در سطح منطقه  قابل‌مشاهده است.

وی همچنین گزارشی از پروژه‌های در دست اجرا و اتمام یافته معاونت‌های مختلف این منطقه در سال 1402 و 1403 ارائه کرد که از آن میان می‌توان به اصلاح هندسی بلوار پیامبر اعظم(ص)، احداث پایانه‌های سبز، تملک و احداث خیابان شهدای دروازه ری، پارکینگ‌های طبقاتی بازار بنفشه در خیابان شهید دل آذر و احداث پارکینگ امام‌زاده موسی مبرقع(ع) و ... اشاره نمود.

مدیرکل بازرسی شهرداری قم نیز در این جلسه به نگاه تحولی دکتر سقائیان نژاد شهردار قم اشاره کرد و افزود: با تلاش بی‌وقفه تمامی نیروهای خدوم شهرداری باید تحول را به معنای واقعی کلمه برای شهروندان ملموس نمود.

مستقیمی تصریح کرد: به‌طور حتم با نگاه تحولی به مسائل شهری؛ شهرداری را به‌سوی نهاد اجتماعی سوق داده و در راستای افزایش رضایت‌مندی شهروندان و سرمایه کشور گام‌های مؤثری بر خواهیم داشت.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/ZQP9i