رفتن به محتوای اصلی
۱۹ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۲
شهردار قم مطرح کرد:

آمادگی تمامی بخش‌های شهرداری قم همزمان با سفر رئیس‌جمهور/اهمیت این سفر در رفع مشکلات زیرساختی شهر

آمادگی تمامی بخش‌های شهرداری قم همزمان با سفر رئیس‌جمهور/اهمیت این سفر برای رفع مشکلات زیرساختی شهر
شهردار قم گفت: مدیریت شهری قم برای استقبال از رئیس‌جمهور آماده بوده و حضور ایشان و هیئت دولت نویددهنده فصل جدیدی از همکاری برای توسعه شهر کریمه اهل‌بیت(ع) است.

به گزارش شهرنیوز، دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد در جلسه شورای مدیران شهرداری قم با اشاره به سفر رئیس‌جمهور و هیئت همراه در بیستم اردیبهشت‌ماه به قم اظهار کرد: لازم است تمام بخش‌های شهرداری قم برای خدمت‌رسانی در این سفر آماده‌باش بوده و تمامی تدابیر مرتبط با شهرداری قم اتخاذ گردد.

وی افزود: تمام اقدامات حوزه سفر با محوریت دفتر شهردار و با هماهنگی مجموعه مدیریت استان تنظیم و برنامه‌ریزی می‌شود و برای میزبانی از رئیس محترم جمهور و هیئت دولت آماده هستیم.

شهردار قم با اشاره به اینکه مدیریت شهری تمام تلاش خود را برای استفاده از ظرفیت‌های سفر رئیس‌جمهور به قم مبذول داشته عنوان کرد: اتفاقات خوبی در این سفر رخ‌داده است و مسیر همراهی و همکاری برای اجرای هر چه بیشتر پروژه‌های زیرساختی شهری آماده است.

سقائیان نژاد با بیان اینکه شهر قم با وجود پذیرایی سالیانه از ۲۲ میلیون زائر داخلی و خارجی ، شهری حساس و مهم است گفت: برای اجرای پروژه‌های بسیار مهم هسته مرکزی شهر که نیاز شهر قم و آبروی نظام است، نگاه مثبت دولت سیزدهم بسیار راه‌گشا بوده و تاکنون گام‌های خوبی برداشته‌شده است.

وی با تأکید بر اینکه بدون وحدت و همکاری هیچ کاری به نفع مردم انجام نخواهد شد عنوان کرد: تمام پروژه‌های بزرگ شهر قم که برکت آن به زائران و مجاوران بارگاه فاطمه معصومه(س) خواهد رسید، به وحدت کلمه و حرکت در یک مسیر نیاز دارند و مدیریت شهری پای‌کار تمام ارگان‌های خدوم در این حوزه هست و خواهد بود و قطعاً از تمام حق شهر هم دفاع خواهد کرد.

شهردار قم در پایان با اشاره به استقرار میز ارتباط مردمی وزارت کشور در شهرداری قم خاطرنشان کرد: مدیران تمام توان خود را برای اجرای هر چه‌بهتر برنامه‌های سفر ریاست جمهوری به قم به کار بگیرند.

انتهای پیام/105


https://qom.ir/ZbPFF