رفتن به محتوای اصلی
۱۳ تیر, ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۳
معاون شهردار قم:

اجرای طرح اصلاحی پایانه سه‌راه خرمشهر قم ضروری است

اجرای طرح اصلاحی پایانه سه‌راه خرمشهر قم ضروری است
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: اصلاحات پایانه خرمشهر به منظور ارتقای وضعیت خدمت‌رسانی و افزایش رغبت برای حضور در این پایانه ضروری است.

به گزارش شهرنیوز، رضا خانه‌زاد یزدی در جلسه شورای سازمان پایانه‌های مسافربری قم اظهار کرد: ساماندهی وضعیت تبلیغات در پایانه‌های شهر قم موضوعی است که طی ماه‌های اخیر به آن پرداخته شده و توافقات خوبی در این زمینه انجام‌شده است.

 وی افزود: یکی از موضوعات مهم بهبود وضعیت پایانه خرمشهر است، چراکه اصلاحات پایانه خرمشهر به منظور ارتقای وضعیت خدمت‌رسانی و افزایش رغبت برای حضور در این پایانه ضروری است.

 معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه در زمینه مسیرهای دسترسی پایانه خرمشهر طرحی وجود داشت که به تصویب نرسید، خاطرنشان کرد: پایانه خرمشهر در زمینه دسترسی نیازمند شرایط بهتری است تا در کنار ارائه خدمات بیشتر، اقبال نسبت به این پایانه ارتقا پیدا کند.

 خانه‌زاد یزدی عنوان کرد: اقدامات زیربنایی که در سازمان پایانه‌های شهرداری قم اتفاق افتاده جای تقدیر دارد، اما در زمینه نظارت بر ارائه خدمات نیاز است تا اقدامات جدی‌تری صورت گیرد.

 وی اضافه کرد: لازم است در تمام پایانه‌های تحت مدیریت سازمان مسائل مرتبط با سیما و منظر شهری و مباحث مدیریتی باید به‌صورت جدی پیگیری شود.

 معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: حتی اگر در موضوعاتی مسئولیت کار بلاتکلیف است، لازم است که سازمان پایانه‌ها انرژی و هزینه بگذارد و شرایط بهتری در پایانه‌های شهری رقم بزند.

 خانه‌زاد یزدی ادامه داد: اگر لازم است پایانه‌های مسافربری شهر قم محصور باشند باید نظارت و نظم بهتری بر آن‌ها حاکم شود.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/FQPPl