رفتن به محتوای اصلی

انعقاد ۱۸۰۰ میلیارد تومان قرارداد برای پروژه‌های قطار شهری قم

انعقاد ۱۸۰۰ میلیارد تومان قرارداد برای پروژه‌های قطار شهری قم
مدیر امور قراردادها و پیمان‌های شهرداری قم گفت: از ابتدای سال جاری ۱۸۰۰ میلیارد تومان قرارداد در قالب پروژه‌های قطار شهری قم وارد فرایندهای معاملاتی شده است.

حامد یاوری‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، اظهار کرد: حوزه مدیریت قراردادها و پیمان‌ها یکی از بخش‌های مهم ذیل حوزه معاونت مالی و اقتصادی در شهرداری است که عملکردی از جنش پشتیبانی ارائه می‌کند.

 وی با بیان اینکه کار امور قرارداد و پیمان‌ها جاری و پیرو فرایندهای حوزه‌های دیگر است، افزود: رسالت این بخش انجام تشریفات معاملات و انعقاد قرارداد در حوزه‌های مختلف است.

 مدیر امور قراردادها و پیمان‌های شهرداری قم تصریح کرد: فرآیندهای معاملاتی بر اساس مواردی ازجمله نصاب معاملات که هرسال ابلاغ می‌شود و موضوع و مشخصات معامله شامل مناقصه، مزایده، استعلام، ترک تشریفات، بدون الزام به تشریفات و انتخاب مشاوره است.

 یاوری‌فر تعداد مزایده‌های برگزارشده در شش ماهه دوم سال گذشته را ۱۸ مورد اعلام کرد و ادامه داد: 43 مورد مناقصه، پنج مورد حراج، ۱۹ مورد ماده 31 ، 18مورد انتخاب مشاور و همچنین ۱۶۵ مورد مربوط به انجام استعلام در مرکز و مناطق است.

 وی عنوان کرد: مجموع قراردادها در شش‌ماهه گذشته ۱۱۰ مورد با اعتبار ۲,۶۰۰ میلیارد تومان بوده است.

 مدیر امور قراردادها و پیمان‌های شهرداری قم از رشد مشارکت در سامانه ستاد خبر داد و گفت: از دو سال گذشته مناقصات مربوط به حوزه فنی عمرانی، سایر مناقصات و سپس مزایدات در سامانه ستاد ثبت‌شده است.

به گفته یاوری‌فر، از ابتدای سال جاری هزار و 800 میلیارد تومان مبلغ فرایندهای معاملاتی سازمان قطار شهری بوده است،

انتهای پیام/103


https://qom.ir/tAPvI