رفتن به محتوای اصلی
اداره کل حسابرسی و امور مجامع
۸ خرداد, ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۹
معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم:

آمادگی شهرداری قم برای مشارکت در مولدسازی اموال دولتی/نباید طلب شهرداری قم از دستگاه‌ها انباشته شود

آمادگی شهرداری قم برای مشارکت در مولدسازی اموال دولتی/نباید طلب شهرداری قم از دستگاه‌ها انباشته شود
معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم گفت: شهرداری قم برای مشارکت در سرمایه‌گذاری و ساخت در فرایند مولدسازی اموال دولتی آمادگی دارد.

به گزارش شهرنیوز، مهرداد توکلی مقدم در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد، با اشاره به سیاست مولدسازی اموال دولتی اظهار کرد: شهرداری قم آمادگی دارد در اراضی و ساخت مولدسازی اموال دولتی مشارکت کند.  

وی افزود: برخی دستگاه‌ها از ظرفیت مولدسازی غافل هستند، چراکه این کار اثر بهتری در شرایط کلی اقتصادی استان دارد و با مولدسازی اموال می‌توان شرایط بهتری برای خدمت‌رسانی دستگاه‌ها فراهم کرد.

 معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم با اشاره به راه‌اندازی مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان قم اضافه کرد: از بابت سرمایه‌گذاری شهرداری ظرفیت‌های بسیاری دارد و می‌تواند کمک خوبی به استان قم کند.

 توکلی مقدم ضمن تشکر از حمایت‌های مجموعه اقتصاد و دارایی استان در مسئله مالیات بر ارزش افزوده و مطالبات شهرداری از دستگاه‌های دولتی گفت: با حذف اسناد تسویه، تحقق مطالبات شهرداری از دستگاه‌های دولتی با مشکلاتی مواجه شده و نباید بگذاریم این مشکل به آینده منتقل شود.

 وی ادامه داد: باید در حال حاضر فکر و برنامه‌ریزی داشته باشیم تا هم مطالبات گذشته محقق شود و هم مطالبات شرایط حاضر انباشته نشود.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/ZiPf9