رفتن به محتوای اصلی
اداره کل حسابرسی و امور مجامع
۷ تیر, ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۵
عضو شورای شهر قم مطرح کرد؛

اجرای ۵ کیلومتر لوله‌کشی برای انتقال پساب به فضای سبز قم

اجرای ۵ کیلومتر لوله‌کشی برای انتقال پساب به فضای سبز قم
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم گفت: ۵۰۰۰ متر لوله‌کشی برای انتقال پساب به شهر با هدف آبیاری فضای سبز انجام‌شده که قابل‌تقدیر است.

به گزارش شهرنیوز، سید مجتبی سبحانی ثابت در جلسه شورای سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم اظهار کرد: کار مدیریت شهری در حوزه خدمات شهری تعطیلی بردار نیست و اقدامی همیشگی و جهادی است.

 وی افزود: اگر چشمی بینا باشد زحمات مدیریت شهری را در شهر می‌بیند و زندگی و سرسبزی شهر نشان‌دهنده کارهایی است که در سطح شهر انجام می‌شود.

 عضو شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: تحولاتی که در شهر قم رخ‌داده زحمات مجموعه بزرگی از نیروها است و تمام بخش‌ها به‌صورت پیوسته اقداماتی انجام می‌دهند.

 سبحانی ثابت با اشاره به اقدامات ارزشمند شهرداری قم در حوزه آبیاری فضای سبز، تأکید کرد: انجام پنج کیلومتر لوله‌کشی برای انتقال پساب به کمربندی سبز شهر قم موضوعی بسیار مهم است.

 وی ادامه داد: بسیاری از شهرها در کشور نتوانستند از پساب استفاده خوبی داشته باشند، اما در شهر قم اقدامات خوبی انجام‌شده که در آینده نزدیک ثمره آن مقابل چشم همگان خواهد بود.

 رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم اضافه کرد: معادل حجم ۱۷ چاه شهری انتقال پساب صورت گرفته که این مسئله اقدام مهم زیست‌محیطی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/tkPYl