رفتن به محتوای اصلی
اداره کل حسابرسی و امور مجامع
۷ خرداد, ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۶
مدیر منطقه هشت قم خبر داد:

اختصاص 800 میلیارد ریال برای ادامه طرح نهضت پیاده‌روسازی پردیسان قم

اختصاص 800 میلیارد ریال برای ادامه طرح نهضت پیاده‌روسازی پردیسان قم
مدیر منطقه هشت شهرداری قم گفت: برای سال ۱۴۰۳ بالغ‌بر ۲۸0۰ میلیارد ریال بودجه عمرانی منطقه در نظر گرفته‌شده است که ۸0۰ میلیارد ریال از این مبلغ صرف نهضت پیاده‌روسازی می‌شود.

به گزارش شهرنیوز، علیرضا مظفری با اشاره به نهضت پیاده‌روسازی در شهرک پردیسان اظهار کرد: پیاده‌روهای خاکی در منطقه پردیسان یکی از معضلات شهروندان در سال‌های اخیر به دلیل کامل اجرا نشدن تعهدات تعاونی‌های مسکن فعال در این منطقه رخ‌داده است.

وی افزود: به همین منظور با موافقت شورای اسلامی شهر قم قراردادی  تنظیم شد تا مبالغی از بودجه‌های عمرانی را به ساخت و زیرسازی پیاده‌روها اختصاص داده شود.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم با بیان اینکه این پروژه از سال گذشته اجرایی شده است، تصریح کرد: در ابتدای پروژه 130 میلیارد تومان برای اجرای پروژه نهضت پیاده‌روسازی پیش‌بینی شد که تاکنون اعتباری نزدیک به 600 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی از پیش‌بینی بودجه ساخت پیاده‌رو در سال جاری خبر داد و گفت: برای سال ۱۴۰۳ بالغ‌بر ۲۸0۰ میلیارد ریال بودجه عمرانی برای منطقه در نظر گرفته‌شده است که ۸۰ میلیارد ریال از این مبلغ صرف نهضت پیاده‌روسازی می‌شود.

مظفری خاطرنشان کرد: در تلاشیم تا حداقل ۹۰ تا ۹۵ درصد پردیسان را از پیاده‌روهای خاکی به سیمان برسانیم و از سال‌ آینده نیز به سنگفرش و موزاییک فرش تبدیل کنیم.

وی در پایان اضافه کرد: شهرداری قم در سال‌های اخیر تلاش کرده است تا با چشم‌پوشی از انجام نشدن تعهدات از سوی دیگران با اصلاح این پیاده‌روها، شرایط تردد برای شهروندان پردیسان را بهبود ببخشد.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/ZAPCl