رفتن به محتوای اصلی
اداره کل حسابرسی و امور مجامع
۱۱ تیر, ۱۴۰۳ / ۰۸:۳۳
ذی‌حساب شهرداری قم مطرح کرد؛

اختصاص ۱۳۵ میلیارد تومان بودجه دولتی برای انجام پروژه‌های شهری قم

اختصاص ۱۳۵ میلیارد تومان بودجه دولتی برای انجام پروژه‌های شهری قم
ذی‌حساب طرح‌های عمرانی شهرداری قم از اختصاص ۱۳۵ میلیارد تومان بودجه عمومی دولت برای انجام پنج پروژه شهری قم در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

رضا درودگر در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با بیان اینکه مسئولیت اداره کل ذی‌حسابی شهرداری درباره بودجه‌های دولتی به شهرداری تعلق می‌گیرد، اظهار کرد: ذی‌حساب مأموری است که برای نظارت بر حسن اجرای اعتباراتی که از بودجه دولت استفاده می‌شود، معرفی می‌شود.

 وی با بیان اینکه شهرداری قم در سال ۱۴۰۲ پنج طرح از بودجه عمومی دولت را در اختیار داشت افزود: مبلغ کل این پنج طرح ۱۳۵ میلیارد تومان بوده که از این میان ۶۳ میلیارد مربوط به قطار شهری بوده است و مابقی به چهار پروژه دیگر اختصاص دارد.

ذی‌حساب طرح‌های عمرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: از ۱۳۵ میلیارد ابلاغ‌شده به شهرداری ۸۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تخصیص یافت که این مبلغ به‌صورت نقدی و باقی آن به میزان ۴۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به شکل اسناد خزانه بوده است.

 درودگر اضافه کرد: اسناد خزانه تا سال ۱۴۰۵ اعتبار دارد که شهرداری قم با استفاده از بنگاه‌های مالی این اسناد را به پول نقد تبدیل می‌کند.

 وی تصریح کرد: این مبالغ بابت پنج پروژه با کارکرد صورت‌وضعیت از دولت وصول‌شده است و تا سی‌ویکم تیر برای ارائه صورت‌وضعیت در این سرفصل‌های مالی مهلت وجود دارد.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/FsPkA