رفتن به محتوای اصلی
اداره کل حسابرسی و امور مجامع
۱۷ مهر, ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۸
عضو شورای شهر قم:

انتقاد از عدم تعامل برخی نهادها با مدیریت شهری/استانداری قم راه تعامل باز کند

انتقاد از عدم تعامل برخی نهادها با مدیریت شهری/استانداری قم راه تعامل باز کند
عضو شورای اسلامی شهر قم خواستار میانجی‌گری استانداری در تعامل مدیریت شهری با سایر نهادها شد و گفت: متأسفانه امروز بعضی از ارگان‌ها مقابل مدیریت شهری هستند که استاندار محترم می‌تواند این مشکل را حل کرده و راه تعامل را بین دستگاه‌ها باز کند.

به گزارش شهرنیوز، ماشاالله سعادتمند در دیدار سید محمد آقامیری استاندار قم، نقش مدیریت شهری را در توسعه شهر موردبررسی قرارداد و اظهار داشت: امروز توان و جایگاه مدیریت شهری در توسعه و پیشرفت شهر اثبات‌شده است و این پتانسیل نیاز به حمایت دارد.

وی با تأکید بر پذیرش نقش مدیریت شهری و شوراها در باور مدیران استانی افزود: مدیران استانی باید در گام نخست به توانایی‌های شورای شهر و شهرداری باور داشته باشند تا بتوانند حمایت لازم را از این نهاد داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: دغدغه شورای شهر به‌خصوص در دوره ششم توسعه شهر و پاسخگویی به مطالبات مردم بوده و در این راه با توجه به سند چشم‌انداز حرکت می‌کند و نیاز به هم‌افزایی بین دستگاه‌ها برای توسعه شهر است.

وی در پایان خواستار میانجی‌گری استانداری در تعامل مدیریت شهری با سایر نهادها شد و گفت: متأسفانه امروز بعضی از ارگان‌ها مقابل مدیریت شهری هستند که استاندار محترم می‌تواند این مشکل را حل کرده و راه تعامل را بین دستگاه‌ها باز کند.

انتهای پیام/104


منبع مطلب: شورای اسلامی شهر قم
https://qom.ir/DfPWp