رفتن به محتوای اصلی
اداره کل حسابرسی و امور مجامع
۲۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۳
رئیس شورای شهر سمنان:

ایجاد تغییرات گسترده عمرانی در قم با تلاش شهرداری و همراهی شورای شهر

ایجاد تغییرات گسترده عمرانی در قم با تلاش شهرداری و همراهی شورای شهر
رئیس شورای اسلامی شهر سمنان با تأکید بر اینکه اتفاقات مثبت شهر قم به دلیل ثبات مدیریتی شهردار قم است، گفت: شهر قم تغییرات بسیاری در مباحث عمرانی داشته به همت و تلاش مستمر شهرداری و همراهی شورا بوده است.

به گزارش شهرنیوز، مهدی خراسانیان در حاشیه هفتادویکمین اجلاس مجمع مشورتی رؤسای شورا‌های اسلامی شهر‌های مرکز استان که به میزبانی شهر مقدس قم درحال برگزاری است، اظهار کرد: تمام شورا‌ها و شهرداری‌ها در سطح کشور تقریباً دارای مشکلات مشترکی هستند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این اجلاس یک خرد جمعی برای اخذ راهکار‌های قانونی است، مطرح کرد: در این اجلاس تلاش داریم با هم‌فکری و هم‌اندیشی به یک تصمیم مشترک برسیم.

رئیس شورای اسلامی شهر سمنان با بیان اینکه بیش از ۹۵ درصد مردم کشور داخل شهر‌ها زندگی می‌کنند، عنوان کرد: باتوجه به ارتباط مستقیم شهرداری‌ها با مردم و نقش شورا‌ها در مشارکت مردم، شورا‌ها و شهرداری‌ها می‌توانند به ارائه طرح‌های مشارکت مردمی کمک بسیاری داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه اتفاقات مثبت شهر قم به دلیل ثبات شهردار قم است، خاطرنشان کرد: شهر قم تغییرات بسیاری در مباحث عمرانی داشته به همت و تلاش مستمر شهرداری و همراهی شورا بوده است.

انتهای پیام/


https://qom.ir/ZKP3g