رفتن به محتوای اصلی
اداره کل حسابرسی و امور مجامع
۱۷ دی, ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۷

برگزاری نشست با مسئولین هیئات مذهبی/شهردار قم پای صحبت پیرغلامان امام حسین(ع) نشست

برگزاری نشست با مسئولین هیئات مذهبی قم/شهردار قم پای صحبت پیرغلامان امام حسین(ع) نشست
نشست شهردار قم با مسئولین شورای هیئات مذهبی و مسئولین هیئات منتخب شهر قم برگزار شد و بر افزایش همکاری های مدیریت شهری با هیئات تاکید کرد.

به گزارش شهرنیوز، پیش از ظهر امروز نشست شهردار قم با مسئولین شورای هیئات مذهبی و مسئولین هیئات منتخب شهر قم در سالن جلسات رضوان شهرداری قم برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد طباطبایی‌نژاد سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی ، عباس حلوایی‌زاده معاون فنی و عمرانی، رضا خانه‌زاد یزدی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم، مهدی اصفهانیان مقدم معاون محیط زیست و خدمات شهری و مهدی کلانترزاده مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه دادند.

پیش‌بینی 500 دستگاه اتوبوس در قم تا سال 1404

دکتر سقائیان‌نژاد نیز در این نشست ضمن بیان نکاتی در حوزه روند کاری در مدیریت شهری قم مطرح کرد: خدمات شهرداری بر سفره سفره مردم تاثیرگذار است و از تولد تا مرگ به نوعی همگان با شهرداری و خدمات آن مواجه هستند.

شهردار قم یکی از دغدغه ها را افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی دانست و گفت: تا پایان 1404 باید 500 دستگاه اتوبوس در سطح شهر قم داشته باشیم که به مردم سرویس دهی داشته باشند.

مسئولین هیئات مذهبی نیز در این نشست ضمن تقدیر از فعالیت های شهرداری قم در سال های گذشته در توسعه شهر، بر همکاری بیشتر مدیریت شهری و هیئات به عنوان ارکان مردمی تاکید کردند.

انتهای پیام/105


https://qom.ir/ybPlK