رفتن به محتوای اصلی
اداره کل حسابرسی و امور مجامع
۲۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۶
مدیر منطقه یک قم:

بوستان‌های سطح منطقه یک قم با سرعت و کیفیت مناسب بهسازی می‌شوند

بوستان‌های سطح منطقه یک قم با سرعت و کیفیت مناسب بهسازی می‌شوند
مدیر منطقه یک شهرداری قم گفت: بهسازی بوستان‌ها در سطح منطقه ضروری است و باید با تلاش و اهتمام ویژه، در این زمینه اتفاق خوبی در منطقه بیفتد.

به گزارش واحد خبر منطقه یک شهرداری قم، محمدحسین علی‌اکبری در نشست با مدیران خدمات شهری و فنی و کارشناسان منطقه یک شهرداری، افزود: بهسازی بوستان‌ها در سطح منطقه ضروری است و باید با تلاش و اهتمام ویژه، در این زمینه اتفاق خوبی در منطقه بیفتد.

وی با بیان اینکه در این خصوص دو مسئله بسیار مهم است، ادامه داد: یکی اینکه وضعیت بوستان‌های سطح منطقه متحول و مناسب شود و دوم اینکه این کار در اسرع وقت اتفاق بیفتد.

مدیر منطقه یک شهرداری قم با اشاره به اهمیت سرعت کار در فعالیت‌ها تصریح کرد: مطالعه، طراحی، بهسازی، اجرا و افتتاح باید در یک بازه زمانی کوتاه انجام شود، چراکه فصل تابستان نزدیک است و باتوجه به آپارتمان‌نشینی در زندگی‌های امروزی، مردم به استفاده از این بوستان‌ها نیاز دارند.

وی با تأکید بر اینکه باید بوستان‌های پرتردد و پرجمعیت در نواحی چهار گانه اولویت‌بندی و بهسازی شوند، افزود: بهسازی پارک‌ها باید همراه با جهاد آسفالت، پیش برود تا مردم از منافع آن بهره‌مند شوند.

علی‌اکبری با اشاره به اینکه در اولویت‌بندی باید استفاده بیشتر مردم از پارک‌ها مدنظر باشد، تأکید کرد: طراحی پارک‌ها، مبلمان و نوع مصالح بسیار مهم است و حتماً از مصالح و متریال مقاوم و درست و زیبا استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: در طراحی، ورزش‌محور بودن، مناسب‌سازی برای معلولان، روشنایی و غیره در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/ZQPQR