رفتن به محتوای اصلی
اداره کل حسابرسی و امور مجامع
۲۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۴
رئیس شورای شهر زاهدان:

تداوم مدیریتی در شهرداری قم سبب توسعه زیرساخت‌ها شده است

تداوم مدیریتی در شهرداری قم سبب توسعه زیرساخت‌ها شده است
رئیس شورای اسلامی شهر زاهدان گفت: برای توسعه شهر‌ها و خروج از بروکراسی اداری حتماً باید مدیریت یکپارچه شهری در کشور اجرا شود.

به گزارش شهرنیوز، یونس شهنوازی در حاشیه هفتادویکمین اجلاس مجمع مشورتی رؤسای شورا‌های اسلامی شهر‌های مرکز استان که به میزبانی شهر مقدس قم درحال برگزاری است، ضمن تقدیر از میزبانی شهر قم، اظهار کرد: شهر قم تغییرات بسیار خوبی در خصوص معابر و فضای سبز داشته است.

وی با اشاره به اینکه شهردار قم تجربه بسیار زیادی دارد، مطرح کرد: تداوم مدیریتی در شهر قم سبب اتفاقات خوبی در عرصه زیرساخت‌ها، فضای سبز و مباحث عمرانی شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر زاهدان با بیان اینکه تبادل نظر در این اجلاسیه موجب انتقال تجربیات شده است، عنوان کرد: شهر زاهدان یک شهر نوپا و مهاجرپذیر با رشد جمعیتی بسیار است.

وی با تأکید بر اینکه شهر زاهدان از معدود شهر‌هایی بوده که با سرعت از روستا به کلان شهر تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: این اتفاق موجب شده است که رشد شهری زاهدان بدون توجه به زیرساخت‌ها انجام شود.

شهنوازی با بیان اینکه در شهر زاهدان ۴۴ درصد حاشیه نشینی داریم، تصریح کرد: در دوره ششم شورای شهر زاهدان اتفاقات خوبی در عرصه تقاطع‌های غیرهمسطح و سرانه فضای سبز رقم خورده است.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی این دوره شورا، خدمات شهری و آسفالت شهر زاهدان است، یادآور شد: برای توسعه شهر‌ها و خروج از بروکراسی اداری حتماً باید مدیریت یکپارچه شهری در کشور اجرا شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زاهدان اضافه کرد: خوشبختانه شورای شهر تهران پیگیر مصوبه مدیریت یکپارچه هستند و این مصوبه امروز به مجلس رسیده است.

انتهای پیام/


https://qom.ir/ZRPds