رفتن به محتوای اصلی
اداره کل حسابرسی و امور مجامع
۲۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / ۱۸:۱۰
رئیس شورای شهر بندرعباس:

ثبات مدیریتی سبب ثروت‌آفرینی در قم شده است

ثبات مدیریتی سبب ثروت‌آفرینی در قم شده است
رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با تاکید بر اینکه ثبات در مدیریت شهری موجب ثروت آفرینی برای شهر می‌شود، گفت: طبق قانون، شوراها برای پیشبرد مسائل مختلف مردم تشکیل شدند و به نمایندگی از مردم مطالبات آن‌ها را پیگیری می‌کنند.

به گزارش شهرنیوز، مصیب نظری در حاشیه هفتاد و یکمین اجلاس مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی شهرهای مرکز استان که به میزبانی شهر مقدس قم درحال برگزاری است، اظهار کرد: ظرفیت شوراها در راستای قوای دیگر بوده است ولی در اجرا ذیل وزارت کشور و ‌قوه مجریه قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه این اتفاق موجب آسیب دیدن مدیریت یکپارچه شهری شده است، مطرح کرد: یکی از اهداف برگزاری این اجلاس رساندن پیام شوراها به دولت است.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان اینکه شورای شهر و شهردار باسابقه قم را موفق و الگوی خود می‌دانیم، عنوان کرد: یکی از نتیحه‌های ثبات مدیریت، تحول در حوزه‌های مختلف است.

وی با تاکید بر اینکه ثبات در مدیریت شهری موجب ثروت آفرینی برای شهر می‌شود، خاطرنشان کرد: طبق قانون، شوراها برای پیشبرد مسائل مختلف مردم تشکیل شدند و به نمایندگی از مردم مطالبات آن‌ها را پیگیری می‌کنند.

نظری با بیان اینکه هر وقت شوراها مسئله محور پیش‌ رفتند و هدف‌مند حرکت کردند، موفق بودند، تصریح کرد: موفقیت شورا را در اتحاد، تمرکز و حرکت طبق برنامه‌ریزی می‌دانیم.

انتهای پیام/


https://qom.ir/ZDPkr