رفتن به محتوای اصلی
اداره کل حسابرسی و امور مجامع
۲۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / ۰۸:۳۱

شور و نشاط اجتماعی یکی از تکالیف سازمان فرهنگی شهرداری قم است

شور و نشاط اجتماعی یکی از تکالیف سازمان فرهنگی شهرداری قم است
سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم شور و نشاط اجتماعی را یکی از تکالیف این سازمان دانست.

به گزارش واحد خبر سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم، سید محمد موسوی‌منش در جشن بزرگ دهه کرامت که با عنوان "در سایه کریمه" در بوستان اطلس منطقه 5 شهرداری قم برگزار شد، شور و نشاط اجتماعی را یکی از تکالیف این سازمان دانست و اظهار کرد: شایسته است که این تکلیف خود را همزمان با ایام شادی اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) مانند دهه کرامت انجام دهیم.

وی ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت معصومه(س) و دهه کرامت، با اشاره به استقبال خوب شهروندان و اهالی محله شهرقائم از برگزاری چنین جشن‌هایی نسبت به تقویت این جشن‌ها تأکید کرد.

همچنین پیش از شروع این جشن، تئاتر خیابانی «همسایه» با موضوع تکریم هم‌جواری با حضرت فاطمه معصومه(س) به کارگردانی و نویسندگی مرتضی عقیقی اجرا شد که این نمایش کاری از اداره فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم است و در ایام دهه کرامت در تعدادی از مدرسه‌های قم اجرا می‌شود.

اجرای برنامه نورافشانی، اجرای سرود توسط گروه کمیل، اجرای مسابقه ویژه کودکان با اهدای جایزه، تکریم و تقدیر از تعدادی از مادران و پدران منطقه که بیش از 3 فرزند دارند، اجرای نمایش طنز با هنرمندی محمد حاجی‌بابایی، شعبده‌بازی (تَردستی) با هنرمندی حامد بِرجیس، اجرای برنامه نقالی توسط علیرضا ساده، برگزاری غرفه‌های مشاوره و ایستگاه نقاشی و پذیرایی توسط خادمیاران رضوی از دیگر برنامه‌های این جشن با مجری‌گری احمد سلیمانی بود.

در ادامه این برنامه، حجت‌الاسلام محسن چگینی از مبلغان نیز در این برنامه درباره ویژگی‌ها و سبک زندگی حضرت فاطمه معصومه(س) سخنانی را بیان و بر پیروی بر سیره ائمه اطهار(ع)، تقویت آموزه‌های دینی و احترام گذاشتن به دیگران تأکید کرد.

در این جشن حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدباقر تکیه‌ای مسئول کانون‌های خدمت آستان قدس رضوی استان قم، و جمعی از مدیران شهرداری قم نیز حضور داشتند.

سلسله جشن‌های دهه کرامت با عنوان «در سایه کریمه» در هفت بوستان شهر قم برگزار می‌شود. این جشن تاکنون در بوستان‌های گل‌ها (منطقه 2 شهرداری) و اطلس (منطقه 5 شهرداری) برگزار شده است.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/ZpPEq