رفتن به محتوای اصلی
اداره کل حسابرسی و امور مجامع
۲۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / ۱۸:۴۲
رئیس شورای شهر اراک:

عدم اجرای مدیریت یکپارچه شهری سبب نارضایتی مردم شده است/قم شهری رو به توسعه است

عدم اجرای مدیریت یکپارچه شهری سبب نارضایتی مردم شده است/قم شهری رو به توسعه است
رئیس شورای اسلامی شهر اراک عدم اجرای مدیریت یکپارچه شهری را عامل نارضایتی مردم عنوان کرد و گفت: اجرایی نشدن مدیریت یکپارچه شهری باعث کار‌های جزیره‌ای شده که در نهایت شاهد افزایش هزینه‌های شهر هستیم.

به گزارش شهرنیوز، داوود قربانی در حاشیه هفتاد و یکمین اجلاس مجمع مشورتی رؤسای شورا‌های اسلامی شهر‌های مرکز استان که به میزبانی شهر مقدس قم درحال برگزاری است، مشورت را عامل موفقیت دانست و اظهار داشت: برگزاری این اجلاس یعنی جمع همه خوبی‌ها و اشتراک تجارب موفق بین شهر‌ها است.

وی عدم اجرای مدیریت یکپارچه شهری را عامل نارضایتی مردم عنوان کرد و افزود: اجرایی نشدن مدیریت یکپارچه شهری باعث کار‌های جزیره‌ای شده که در نهایت شاهد افزایش هزینه‌های شهر هستیم که نیاز به تدوین قوانین بالا دستی برای شکل گرفتن ساختاری مشخص دارد.

رئیس شورای شهر اراک به انتظار شورا‌ها به حاکمیت نیز اشاره کرد و گفت: دولت باید در تأمین منابع مالی و معنوی پروژه‌هایی که بهره‌برداری ملی می‌شود از شورا‌ها و شهرداری‌ها حمایت کند، همچنین برای تحقق مشارکت مردم قوانین را تصویب کند که امکان خدمت‌گذاری نمایندگان مردم فراهم شود.

وی خطاب به اعضای شورا‌های شهر‌ها گفت: اعضای شورا‌ها نیز باید مراقب باشند وعده و شعاری ندهند که امکان تحقق ان وجود ندارد، زیرا سکوت مردم سرشار از فریاد بوده و نباید اجازه دهیم دیوار اعتماد به دولت و نظام خراب شود.

قربانی ادامه داد: همچنین باید وحدت و انسجام بین اعضا نیز حفظ شود تا بتوانیم در فضایی ارام به مردم خدمت کنیم و کمتر وعده بدهیم تا رفته رفته اعتماد مردم را کسب کنیم.

وی در پایان به عملکرد مدیریت شهری در قم اشاره کرد و گفت: تثبیت مدیریت در شهر قم عامل موفقیت شهر قم است و امروز شاهد شهری رو به توسعه هستیم.

انتهای پیام/


https://qom.ir/ZDPlQ