رفتن به محتوای اصلی
اداره کل حسابرسی و امور مجامع
۱۲ مهر, ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۴

"مترو" محور برگزاری جلسه مشترک مدیران استانی و شهری با مسئولان قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص)

جلسه مشترک مدیران استانی و شهری با مسئولان قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) با موضوع بررسی آخرین وضعیت پروژه مترو قم برگزار شد.

به گزارش واحد خبر سازمان قطار شهری شهرداری قم، جلسه بررسی مسائل مترو قم با حضور سردار موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع)، محرری رئیس شورای اسلامی شهر، سقائیان نژاد شهردار قم، مدیرعامل سازمان قطار شهری و جمعی از مدیران ارشد قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) به میزبانی فرمانده سپاه استان قم برگزار شد.

 در این جلسه امیدآفرینی و بیان اهمیت فعالیت‌های انجام‌شده در پروژه مترو قم در شرایط تحریم کشور و تبدیل آن به فرصت با استفاده از ظرفیت و توانمندی‌های داخلی به‌عنوان یک الگو در سطح ملی می‌تواند باعث ایجاد انگیزه مضاعف برای جوانان و تولیدکنندگان داخل کشور شود، مطرح شد.

فرمانده سپاه استان قم در این جلسه با تقدیر از زحمات مسئولین شهری و همچنین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در پیشبرد پروژه ملی مترو قم، آن را دستاوردی بزرگ برای شهر مقدس قم دانست که می‌تواند به‌عنوان خدمتی بزرگ در اختیار شهروندان و زائرین کریمه اهل‌بیت(س) قرار گیرد.

در پایان جلسه نیز بر راه‌اندازی فاز نخست پروژه و پیگیری هر چه سریع‌تر واگن‌های مترو تأکید و مقرر شد تمام موانع و مشکلات پیش رو، با هم‌افزایی طرفین قرارداد، مرتفع گردد.

انتهای پیام/104


https://qom.ir/tfNj