رفتن به محتوای اصلی
اداره کل حسابرسی و امور مجامع
با حضور مدیران استانی و شهری؛

نمایشگاه جهاد تحول در شهرداری قم افتتاح شد

نمایشگاه جهاد تحول در شهرداری قم افتتاح شد
نمایشگاه جهاد تحول با هدف ارائه گزارش‌های عملکردی واحدهای مختلف شهرداری قم با حضور مدیران استانی و شهری شهرداری مرکز افتتاح شد.

به گزارش شهرنیوز، آیین افتتاح "نمایشگاه جهاد تحول" با موضوع گزارش عملکرد دستاوردها، اقدامات و برنامه‌های شهرداری قم از خرداد 1394 لغایت تیرماه 1403 صبح امروز چهارشنبه سیزدهم تیرماه با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی مظفری رئیس‌کل دادگستری استان قم، دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم، محسن محرری رئیس شورای اسلامی شهر قم، ماشالله سعادتمند رئیس شورای استان، سید مجتبی سبحانی ثابت رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم و با همراهی جمعی از مدیران شهری در شهرداری قم برگزار شد.

این نمایشگاه با توجه به‌ضرورت مستندسازی و تبیین دستاوردها، اقدامات و برنامه‌های مجموعه شهرداری قم در انجام مأموریت‌های گسترده شهری، در دستور کار اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم قرار داشته و در آخرین اقدام این پروژه، نمایشگاه جهاد تحول با محوریت تبیین و تشریح عملکرد دوره مدیریتی دکتر سقائیان‌نژاد در شهرداری قم از خردادماه 1394 برگزار شده است.

هدف از برگزاری نمایشگاه جهاد تحول جمع‌بندی و طبقه‌بندی آمار و گزارش‌های عملکردی واحدهای مختلف شهرداری قم اعم از مدیریت‌های ستادی، معاونت‌های تخصصی، مناطق هشتگانه، سازمان‌های تابعه و مراکز تحت پوشش  شهرداری قم بوده است.

استفاده از ابزار رسانه و قالب‌های مختلف نمایش محتوا از راهبردهای اجرایی در این نمایشگاه مورد توجه بوده و برای بیان محتوا با استفاده از آمار و گزارش‌ها در قالب‌هایی چون داده نما، واقعیت افزوده، صوت، تصویر ، فیلم، کلیپ و موشن استفاده شده است.

گفتنی است در دیگر بخش‌های این نمایشگاه از سیاست‌های اجرایی، دستاوردها و برنامه‌های شهرداری قم به تفکیک مأموریت‌ها و بخش‌های مختلف ساختار سازمانی شهرداری قم معرفی‌شده و برخی از پروژه‌های در حال اجرا و تعدادی از پروژه‌های به بهره‌برداری رسیده در طول 9 سال گذشته نیز در قاب تصویر در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرارگرفته است.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/FDPE9