رفتن به محتوای اصلی
اداره کل حسابرسی و امور مجامع
۲۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / ۱۸:۳۰
رئیس شورای شهر یاسوج:

همگرایی دولت و شورا سبب مدیریت یکپارچه شهری می‌شود/قم به شهری منظم و سبز تبدیل شده است

همگرایی دولت و شورا سبب مدیریت یکپارچه شهری می‌شود/قم به شهری منظم و سبز تبدیل شده است
رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج، رسیدن به مدیریت یکپارچه شهری را نیازمند همگرایی دولت مردان با شورای شهر دانست.

به گزارش شهرنیوز، فرشید احمدی کیش در حاشیه هفتاد و یکمین اجلاس مجمع مشورتی رؤسای شورا‌های اسلامی شهر‌های مرکز استان که به میزبانی شهر مقدس قم درحال برگزاری است، به جایگاه اجلاس مجمع مشورتی رؤسای شورا‌های شهر‌های مرکز استان اشاره و اظهار داشت: این اجلاس با تشکیل کمیسیون‌های تخصصی توانسته در تبادل تجربیات و عملیاتی شدن تجربیات کمک بسیاری کرده و نیاز است مصوبات اجلاس قابلیت اجرا داشته باشد.

وی رقابت دولت با شورا‌های شهر را مطرح کرد و افزود: متأسفانه امروز شاهد رقابت بین دولت، مجلس و مدیران دولتی با شورا‌ها هستیم، در صورتی که دولت و مجلس باید شوراها را همکار و همیار خود ببنند و متاسفانه تلاش می‌کنند شورا‌ها را از مسیر واقعی خود خارج کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج رسیدن به مدیریت یکپارچه شهری را نیازمند همگرایی دولت مردان با شورای شهر دانست و بیان کرد: باید مدیر ارشد هر استان این همگرایی را ایجاد کند و همچنین به مواردی که در قانون اساسی برای شورا‌ها آمده عمل کنند.

وی به عملکرد شورا‌ها توجه و اذعان کرد: شورا‌ها پل ارتباطی بین مردم و دولتی‌ها هستند و صداقت شورا‌ها می‌تواند باعث اعتماد مردم شود و نیاز است مشکلات و چالش‌های را با مردم در میان بگذارند.

احمدی کیش در پایان پیشرفت شهر قم را مطلوب عنوان و بیان کرد: امروز شاهد شهری منظم و سبز در قم هستیم که نشان دهنده شهردار و شورایی همراه، همگرا و توانمند است.

انتهای پیام/


https://qom.ir/ZDPQV