رفتن به محتوای اصلی
اداره کل حسابرسی و امور مجامع
۲۰ خرداد, ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۴
مدیر منطقه یک قم:

پیش‌بینی 4 لکه پارکینگ و فضای سبز در خیابان دروازه ری قم

پیش‌بینی 4 لکه پارکینگ و فضای سبز در خیابان دروازه ری قم
مدیر منطقه یک شهرداری قم گفت: 4 لکه پارکینگ و فضای سبز در پروژه دروازه ری پیش‌بینی‌شده و در حال تملک آن هستیم.

به گزارش شهرنیوز، محمدحسین علی‌اکبری امروز در جلسه قرارگاه پروژه‌های شهرداری قم، آخرین وضعیت پروژه بازآفرینی محله دروازه ری را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: روند تملک و آزادسازی املاک در مسیر با قدرت در حال انجام و پیگیری است.

وی با بیان اینکه اجرای تقاطع همسطح و جابجایی پست برق در حال اجرایی شدن است، افزود: 4 لکه پارکینگ و فضای سبز در پروژه دروازه ری پیش‌بینی‌شده و در حال تملک آن هستیم.

مدیر منطقه یک شهرداری قم از بازسازی بقعه شیخ اباصلت و آب‌انبار در خیابان دروازه ری خبر داد و خاطرنشان کرد: بوستان شهید شفیعی در این خیابان نیز بازسازی و بهسازی می‌شود.

وی وضعیت احداث خیابان 16 متری پیرامون چهل اختران را مورد توجه قرار داد و گفت: 48 پلاک و مستحدثات در مسیر اجرای این خیابان وجود دارد که در فاز نخست، تملک 20 زمین دارای سند شش‌دانگ در دستور کار قرار داشته که تاکنون برای 10 پلاک تشکیل پرونده و 5 پلاک نیز در مسیر ارزیابی قرار دارد.

علی‌اکبری با تأکید بر انجام تملکات احداث مسیر دسترسی تونل غدیر تصریح کرد: تاکنون 2 پلاک برای اجرای این پروژه آزادسازی شده و 4 پلاک باقیمانده نیز در مسیر تعیین تکلیف است.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/tfPMl