رفتن به محتوای اصلی
اداره کل حسابرسی و امور مجامع
۱ خرداد, ۱۴۰۳ / ۰۸:۳۲
معاون شهردار قم:

پیش‌بینی تمهیدات ترافیکی همزمان با مراسم تشییع شهدای راه خدمت در قم

پیش‌بینی تمهیدات ترافیکی همزمان با مراسم تشییع شهدای راه خدمت در قم
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از آماده‌باش کامل ناوگان اتوبوس‌رانی، تاکسیرانی و پارکینگ‌های هسته مرکزی و مسجد مقدس جمکران همزمان با مراسم تشییع شهدای راه خدمت خبر داد.

رضا خانه‌زاد یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با عرض تسلیت شهادت جان‌سوز آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور مردمی و خدوم و همراهانش در پی وقوع سانحه برای بالگرد این عزیزان اظهار داشت: در این راستا تمهیدات ترافیکی برای تشییع پیکرهای پاک این شهدای والامقام در اطراف حرم مطهر و بلوار پیامبر اعظم(ص) پیش‌بینی‌شده است.

وی با بیان اینکه کلیه ناوگان اتوبوس‌رانی شهرداری قم در آماده‌باش کامل و با تمامی اتوبوس‌های شهری سرویس‌دهی انجام خواهد شد، ابراز کرد: اتوبوس‌ها در کلیه خطوط برای تسهیل تردد در رسیدن به مراسم تشییع در آماده‌باش هستند.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم ادامه داد: حسب دستور دکتر سقائیان نژاد شهردار قم، سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی در مسیر برگشت از مسجد مقدس جمکران به‌صورت رایگان انجام خواهد گرفت.

وی با اشاره به آماده‌باش کامل ناوگان تاکسیرانی همزمان با ساعات تشییع شهدای راه خدمت، تصریح کرد: این آماده‌باش با حضور بیشتر بازرسان و ناظران جهت سهولت تردد مردم به بلوار پیامبر اعظم(ص) و برگشت از مسجد مقدس جمکران اجرایی می‌شود.

خانه‌زاد همچنین از آمادگی پارکینگ‌های هسته مرکزی، اطراف حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران برای خدمات‌رسانی به شهروندان و زائران خبر داد و افزود: جلسات هماهنگی در این راستا برگزار و با نظارت‌های بیشتر، این پارکینگ‌ها در خدمت مردم همزمان با مراسم تشییع شهدای راه خدمت هستند.

انتهای پیام/104


https://qom.ir/ZZPMn