رفتن به محتوای اصلی
اداره کل حسابرسی و امور مجامع
با مشارکت شهرداری قم؛

گرامیداشت رئیس‌جمهور شهید و شهدای راه خدمت در قم برگزار شد

گرامیداشت رئیس‌جمهور شهید و شهدای راه خدمت در قم برگزار شد
مراسم گرامیداشت رئیس‌جمهور شهید و شهدای راه خدمت از سوی جامعه فرهنگی، هنری و رسانه‌ای استان، با مشارکت شهرداری قم برگزار شد.

به گزارش شهرنیوز، مراسم گرامیداشت رئیس‌جمهور شهید و شهدای راه خدمت با عنوان «مزد خدمت» از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه مطبوعات، سپاه امام علی بن ابیطالب(ع)، صداوسیمای مرکز نور و شهرداری قم با حضور جامعه فرهنگی، هنری و رسانه‌ای، روز گذشته هفتم خردادماه در تالار شهید آوینی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد.

حمید مکارم رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان، محمدعلی مجاهدی پدر شعر آیینی کشور، امیرعلی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مهدی بخشی سورکی مدیر خبرگزاری مهر استان و محمدحسین همتی‌نژاد مدیر خبرگزاری ایرنا استان قم در این مراسم سخنرانی کردند.

اساتید خوشنویس استان قم نیز در حاشیه این برنامه به امر خوشنویسی اسامی شهدای خدمت مشغول بودند؛ کلیپی از تشییع شهدای خدمت در قم که از سوی انجمن سینمای جوان استان تهیه‌شده بود در این مراسم به نمایش در آمد.

عکس‌های منتخب ۱۰ عکاس خبری استان قم نیز که مراسم تشییع رئیس‌جمهور شهید و شهدای خدمت در شهر مقدس قم را تصویر کشیده بودند، نیز در این مراسم به نمایش گذاشته شد.

یادآور می‌شود، در این مراسم چند نفر از شاعران آیینی اشعار خود در خصوص شهادت سید شهیدان اهل خدمت قرائت کردند.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/ZAPYq