رفتن به محتوای اصلی
سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی
۱۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۴
با امضای تفاهم‌نامه با جهاد دانشگاهی قم انجام می‌شود؛

تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم

تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم از مشارکت با جهاد دانشگاهی درخصوص اجرای طرح‌های مطالعاتی در حوزه گردشگری و سیما و منظر شهری خبر داد.

به گزارش واحد خبر سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به امضای تفاهم‌نامه با جهاد دانشگاهی استان قم در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی اظهار داشت: با توجه به‌ضرورت ارتقای مهارت‌های کارکنان، کارشناسان، کارگران، پیمانکاران و همچنین آموزش و افزایش مشارکت شهروندان در مباحث مرتبط به فعالیت‌های سازمان و در راستای تقویت هرچه بیشتر فعالیت‌های مشترک آموزشی و پژوهشی، تفاهم‌نامه‌ای مابین جهاد دانشگاهی واحد استان قم و سازمان سیما، منظر و فضای شهری شهرداری قم منعقد شد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم ادامه داد: بر همین اساس در سال جاری علاوه بر طرح‌های مطالعاتی که در چند سال اخیر در سازمان تهیه‌شده، دو طرح مهم جامع سیما، منظر و بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری با مشارکت سازمان جهاد دانشگاهی قم برنامه‌ریزی و تهیه می‌شود.

وی با بیان اینکه در این طرح‌ها توجه به سیما و منظر شهر و بررسی فرصت‌های گردشگری و تفریحی مدنظر است، گفت: با توجه به اینکه در سالیان اخیر توسعه مناسبی در فضای سبز قم ایجاد شده، بستر خوبی برای توسعه مراکز تفریحی  فراهم‌شده است و می‌توان روی این عرصه‌ها کار کرد.

جوادیان اضافه کرد: امیدواریم با استفاده از بستری که ایجاد شده و با ایجاد اماکن تفریحی و گردشگری قدم بزرگی در  راستا  افزایش نشاط اجتماعی شهروندان برداریم.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/ZEPsl