رفتن به محتوای اصلی
سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی
۱۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۳
معاون شهردار قم:

لزوم حل مشکل حقوقی پروژه شهید کاظمی قم از طرف دولت/تعیین تکلیف پروژه در اختیار بانک مرکزی است

لزوم حل مشکل حقوقی پروژه شهید کاظمی قم از طرف دولت/تعیین تکلیف پروژه در اختیار بانک مرکزی است
معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم با تأکید بر حل مشکل حقوقی پارکینگ و پروژه شهید کاظمی از طرف دولت گفت: رفع مشکل حقوقی پارکینگ شهید کاظمی دست بانک مرکزی است و تا مجوز لازم برای ورود بانک شهر صادر نشود، شهرداری نمی‌تواند این پروژه را اجرا کند.

به گزارش شهرنیوز، مهرداد توکلی‌مقدم در صدوبیست و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد، در زمان ارائه گزارش عملکرد شهرداری در خصوص مصوبات سفر نخست ریاست جمهوری به قم اظهار داشت: بخشی از مصوبات سفر به علت عدم همکاری سایر ادارات اجرایی نشده است.

وی اجرایی شدن بعضی از مصوبات را نیاز به رفع مشکلات حقوقی پروژه‌ها از طرف دولت دانست و افزود: در این سفر از ریاست جمهوری درخواست رفع مشکلات حقوقی پروژه‌های مانند مونوریل و پارکینگ شهید کاظمی را داریم.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم تصریح کرد: مشکل پروژه شهید کاظمی حقوقی و در اختیار بانک مرکزی است و تا زمانی که بانک مرکزی اجازه ورود بانک شهر به‌عنوان حل کننده موضوعات را صادر نکند، این پروژه اجرایی نمی‌شود.

وی در پایان تأکید کرد: باید بانک شهر تملک را انجام دهد تا شهرداری با بانک شهر وارد معامله‌شده و این پروژه را اجرایی کند.

انتهای پیام/104


https://qom.ir/ZEPFD