رفتن به محتوای اصلی
۲۵ شهریور, ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۳

برگزاری نشست صمیمی ائمه جماعات منطقه سه شهرداری قم

برگزاری نشست صمیمی ائمه جماعات منطقه سه شهرداری قم
نشست صمیمی ائمه جماعات منطقه سه در مسجد الگو ساز امام سجاد(ع) با حضور مدیران شهری برگزار شد.

به گزارش شهرنیوز، نشست صمیمی ائمه جماعات منطقه سه با حضور روحانی وزیری مدیر منطقه سه شهرداری، کلانتر زاده مدیرکل ارتباطات وامور بین الملل شهرداری قم و حجت الاسلام و المسلمین ملکی قائم مقام مدیر حوزه های علمیه قم در مسجد الگو ساز امام سجاد(ع) برگزار شد.

در این سلسله جلسات که در مجموعه مناطق شهری قم در حال برگزاری است ضمن انتقال تجارب بین ائمه جماعات، ظرفیت های مختلف مساجد برای اجرای برنامه های منسجم منطقه ای مورد بحث و گفتگو قرار گرفت. همچنین طرح جشنواره ثبت تجربیات موفق با همراهی مدیریت شهری بر حسب پیشنهاد شهردار قم مطرح شد تا الگوهای موفق برای نقش آفرینی مساجد در توسعه شهری به کار گرفته شود.

در این جلسه همچنین زمینه همکاری با مساجد در راستای حمایت از برنامه های عمرانی و فرهنگی مجموعه فرهنگی مساجد توسط کمیته های مختلفی چون کمیته حمایت از مراکز فرهنگی و مساجد که از سال گذشته در شهرداری قم فعال است، فراهم شود.

در کمیته حمایت از مساجد که جلسات آن به صورت منظم با محوریت مدیرکل حوزه شهردار قم برگزار می‌شود، درخواست‌ها و نیازهای مساجد مورد به مورد پیگیری و بررسی شده و بر اساس آن اقدامات حمایتی صورت می‌پذیرد.


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/DKPPt