به گزارش شهرنیوز، سامانه ارتباط مردمی 137 شهرداری قم نیز مانند دیگر بخشهای مجموعه شهرداری در برگزاری جشنهای نیمه شعبان و افزایش خدماترسانی به زائران و مسافران نقش مهمی در این ایام داشت و بهصورت 24 ساعته پاسخگوی همشهریان، زائران و مسافران بود.
در همین راستا همزمان با نیمه شعبان هزار و 624 تماس مردمی با موضوعات مختلف با سامانه ارتباط مردمی 137 شهرداری قم گرفته شد.
گفتنی است مسابقه 313 پلاک، مانیتورینگ اتوبوسها در مسیر و آبگرفتگی بیشترین موضوعات مطرحشده با سامانه 137 شهرداری قم همزمان با نیمه شعبان بود.
انتهای پیام/103