مهدی کلانترزاده در گفتوگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به اینکه سامانه ۱۳۷ علاوه بر تماس تلفنی از طریق وب در دسترس است، اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر از طریق وب هم در دسترس شهروندان است.
وی با بیان اینکه درخواستها از طریق اپراتورهای ۱۳۷ ثبت و به معاونتها و سازمانهای مربوطه ارسال میشود، افزود: پس از ثبت درخواست شهروندان و ارسالی به مدیران، پاسخ مناسب به شهروندان ارسال میشود.
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم با اشاره به وظایف اداره پیگیری ویژه تصریح کرد: پس از پاسخگویی به شهروندان واحد بازخورد با شهروندان ارتباط گرفته و کار صحتسنجی مرتبط با درخواست شهروند را انجام میدهد.
کلانترزاده با تأکید بر اینکه ارتباط با شهروندان بهصورت پیامک و تماس تلفنی است، اضافه کرد: در صورت انجام نشدن درخواست شهروند واحد پیگیری وِیژه درخواست شهروند را بررسی میکند.
وی بیان فعالیت ۱۰ اپراتور در حوزه ثبتخبر خاطرنشان کرد: صف انتظار تماس در دو سال اخیر به یک دقیقه کاهش پیدا کرده و اوج تماس در روز از ساعت ۱۰ الی ۱۲ است.
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم با اشاره به اینکه روزانه ۱۲۰۰ پیام در سامانه ۱۳۷ ثبت میشود، عنوان کرد: شهروندان میتوانند در تمام زمینههایی که شهرداری خدمات ارائه میکند همچون حوزه خدمات شهری، فضای سبز شهری، هرس درختان، خطر برقگرفتگی کابلهای فضای سبز، ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی، حوزه فنی و عمرانی، توزیع و روکش آسفالت، حوزه ساختوساز شهری و دیگر حوزهها با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند.
کلانترزاده از دستهبندی درخواستهای شهروندان بهصورت عادی، فوری و خطرساز خبر داد و گفت: درخواستهای فوری شهروندان در همان زمان ثبت بهصورت پیامک به مسئول مربوطه ارسال شده و درخواستهای خطرساز در همان لحظه از طریق بیسیم بهمنظور رفع خطر به مسئول مربوطه اعلام میشود.
انتهای پیام/103