مهدی کلانترزاده در گفتوگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره فرارسیدن چند مناسبت ازجمله 15 روز شاد آسمانی، هفته قوه قضاییه، هفته حقوق بشر آمریکایی، اعیاد بزرگی مانند قربان و غدیر اظهار داشت: تبلیغات شهری قم روزهای شلوغی را میگذراند و در این عرصه، شهرداری مانند گذشته تنها مانده است.
وی با تأکید بر اینکه دیگر دستگاهها نیز باید به نقش فرهنگی و تبلیغی خود در ایام خاص بپردازند افزود: اینکه تمام بار تبلیغات و فضاسازی در مناسبتها به دوش شهرداری گذاشتهشده، امری نامتناسب با حجم دستگاههای متولی است.
وی با اشاره به اقدامات شهرداری قم در حوزه فضاسازی شهری برای این مناسبتها ادامه داد: طراحی و چاپ و نصب بیش از 500 مترمربع بنر با موضوع هفته قوه قضائیه و هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی بر روی سازههای عرشه پل، پرتابل و استرابورد ازجمله این اقدامات است.
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم فرارسیدن مناسبتهای مذهبی متعدد در ایام مبارک و معنوی ذیالحجه را موردتوجه قرار داد و گفت: طراحی و چاپ و نصب بیش از 250 مترمربع بنر با موضوع هروز عرفه و شهادت حضرت مسلم بن (ع) بر روی سازههای پرتابل ازجمله اتفاقات روزهای اخیر تبلیغات شهری در قم بود.
وی خاطرنشان کرد: طراحی و چاپ و نصب بیش از 1400مترمربع بنر با موضوع 15 روز شاد آسمانی (عید قربان تا مباهله) با شعار " ایمان به غدیر ، امید به ظهور" و تبلیغ و اطلاعرسانی " کاروان شادی عید سعید غدیر که از ابتدای بلوار پیامبر اعظم ص به سمت مسجد مقدس جمکران در عصر روز عید غدیر برگزار خواهد شد،بر روی سازههای عرشه پل ،پرتابل و استرابورد و آویز از دیگر اقداماتی بود که شهرداری قم در این روزها در دستور کار خود قرار داده است.
انتهای پیام/104