رفتن به محتوای اصلی
۱ اسفند, ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۹
مدیر منطقه دو قم:

2 پارکینگ با 5700 ظرفیت توسط منطقه 2 قم در نیمه شعبان آماده‌سازی شد

2 پارکینگ با 5700 ظرفیت توسط منطقه 2 قم در نیمه شعبان آماده‌سازی شد
مدیر منطقه دو شهرداری قم گفت: پارکینگ ناظم زاده به مساحت 13 هکتار و ظرفیت 5 هزار دستگاه و پارکینگ خضرنبی با ظرفیت 700 دستگاه توسط این منطقه برای نیمه شعبان آماده‌سازی شده است.

به گزارش شهرنیوز، سید رضا حسینی در جلسه کمیته خدمات شهری و رفاه عمومی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر نیمه شعبان شهرداری قم، با اشاره به استقرار ستاد منطقه دو در ایام نیمه شعبان در خیابان ظهور اظهار داشت: پارکینگ ناظم زاده به مساحت 13 هکتار و ظرفیت 5 هزار دستگاه و پارکینگ خضرنبی با ظرفیت 700 دستگاه توسط این منطقه آماده‌سازی شده است.

وی با بیان اینکه رنگ‌آمیزی این پارکینگ‌ها به‌زودی انجام می‌شود، تصریح کرد: 2 برج نوری و 110 پروژکتور در این پارکینگ‌ها آماده‌سازی شده است.

مدیر منطقه دو شهرداری قم از آذین‌بندی کامل خیابان ظهور تا رینگ مسجد مقدس جمکران خبر داد و افزود: عوامل منطقه برای خدمات‌رسانی شیفت بندی شده‌اند که در هر شیفت 52 نفر در مشغول خدمت خواهند بود.

وی از آماده‌سازی 50 چشمه سرویس بهداشتی نیز در این پارکینگ‌ها خبر داد و گفت: مراسمات مختلفی هم در سطح منطقه برگزار می‌شود که کامل نیروهای عملیاتی و ستادی در آماده‌باش هستند.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/KMPKo