رفتن به محتوای اصلی
رئیس کمیته اسکان ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم

6 استراحت گاه شهر قم آماده خدمات‌رسانی به مسافرین و زائران نیمه شعبان و ایام نوروز است

6 استراحت گاه شهر قم آماده خدمات‌رسانی به مسافرین و زائران نیمه شعبان و ایام نوروز است
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: همزمان با نیمه شعبان و ایام نوروز، 6 استراحتگاه شهر آماده خدمت‌رسانی به زائرین است.

به گزارش واحد خبر سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به فعال‌سازی کمیته اسکان ستاد تسهیلات سفر شهرداری قم از اواسط بهمن‌ماه اظهار کرد: در این راستا با تصمیم انجام‌شده 6 استراحت گاه ویژه مسافرین شامل بوستان‌های مهدی و هاشمی در منطقه یک، بوستان امام رضا(ع) در منطقه دو، بوستان فدک در منطقه سه، بوستان نیاز و نیایش در منطقه پنج، بوستان غدیر در منطقه هشت آماده‌سازی شده تا خدمات‌رسانی به زائرین داشته باشد. وی بازدیدهای انجام‌شده از این استراحتگاه‌ها با حضور کارشناسان سازمان‌های پارک‌ها، زیباسازی، حمل‌ونقل، آتش‌نشانی و حوزه خدمات شهری را مورد توجه قرارداد و تصریح کرد: موارد ایمنی، خدماتی، امنیتی، نظافت شهری و... خصوصاً شرایط امکانات موجود در این استراحت گاه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

دیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: با هماهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم تعدادی از سالن‌های سرپوشیده ورزشی برای مواقع برودت هوا و بارندگی بازدید خواهد شد تا آماده خدمات‌رسانی به زائرین و شهروندان شود.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت کمیته اسکان و ارائه خدمات استراحت گاه‌های شهری از نیمه شعبان تا پایان ایام نوروز با حضور نیروهای ایمنی و امنیتی در آن‌ها انجام خواهد شد.

جوادیان با تاکید بر اینکه برنامه‌های فرهنگی ورزشی در استراحت گاه‌های نوروزی برگزار می‌شود گفت: همچنین بنا داریم بازارچه‌های صنایع‌دستی را در استراحتگاه‌های نوروزی برگزار کنیم تا مسافران با صنایع‌دستی و فرهنگ استان نیز آشنا شده و از مشاغل مرتبط با آن حمایت کنند. انتهای پیام/


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/n2NU