رفتن به محتوای اصلی
۳ اسفند, ۱۴۰۲ / ۱۱:۳۰
مدیر منطقه هفت قم:

آماده‌سازی هسته مرکزی قم و پیرامون حرم مطهر برای برگزاری جشن‌های نیمه شعبان

آماده‌سازی هسته مرکزی قم و پیرامون حرم مطهر برای برگزاری جشن‌های نیمه شعبان
مدیر منطقه هفت شهرداری قم از آماده‌باش کلیه نیروهای خدماتی و ستادی این منطقه همزمان با نیمه شعبان خبر داد و گفت: هسته مرکزی و پیرامون حرم مطهر برای برگزاری جشن‌های نیمه شعبان آماده‌سازی شده است.

محمد رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به آمادگی منطقه هفت برای برگزاری جشن‌های نیمه شعبان اظهار داشت: ستاد منطقه با محوریت حرم مطهر و هسته مرکزی ویژه خدمات‌رسانی به زائران حرم مطهر در میدان آستانه تشکیل‌شده است.

وی با بیان اینکه ستاد منطقه از اول ماه رجب و همزمان با آغاز جشن‌های اهل‌بیت(ع) در آمادگی کامل است، ابراز کرد: با توجه به حساسیت‌های هسته مرکزی، ستاد منطقه هفت تا پایان ماه مبارک رمضان در آماده‌باش کامل است.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با تأکید بر اینکه برنامه‌های مختلفی همزمان با نیمه شعبان در هسته مرکزی و حرم مطهر برگزار می‌شود، تصریح کرد: نورپردازی هسته مرکزی و خیابان انقلاب اسلامی انجام‌شده است.

وی از بهسازی و آماده‌سازی 130 چشمه سرویس بهداشتی در هسته مرکزی خبر داد و افزود: روشنایی کلیه معابر انجام‌شده است و طبق برنامه‌ریزی‌ها اولویت فعالیت‌های منطقه در نیمه شعبان مربوط به هسته مرکزی خواهد بود.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/KDPe5