رفتن به محتوای اصلی

اخبار

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم:

آسیب به ماشین‌آلات و آتش‌نشانان در چهارشنبه‌سوری، منجر به قطع خدمت‌رسانی در قسمتی از شهر می‌شود

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از آسیب‌های وارده به خودروهای آتش‌نشانی در چهارشنبه‌سوری گلایه شدید کرد و گفت: تخریب ماشین‌آلات و مصدومیت آتش‌نشانان منجر به عدم خدمت‌رسانی به‌موقع در جای دیگری از شهر می‌شود.

استاندار قم:

اختصاص اراضی ۴۸ هکتاری برای توسعه ۱۰محله قدیمی قم/تعیین تکلیف طرح ساماندهی محله چهل اختران قم تا پایان فروردین ۱۴۰۲

استاندار قم با بیان اینکه با پیگیری‌هایی که از دولت شد، اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان برای پشتیبانی طرح‌های بازآفرینی شهری اختصاص یافت، گفت: این اراضی برای ۱۰ محله قم ازجمله چهل اختران، دروازه ری، قبرستان نو، میدان مطهری و... در نظر گرفته‌شده است.

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر:

اتمام تدوین طرح جامع ساماندهی چهل اختران به‌زودی/پیش‌بینی نیازهای اهالی محل در طرح جامع

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر از تدوین طرح جامع ساماندهی محله چهل اختران خبر داد و گفت: به‌محض اتمام و تصویب در کمیسیون ماده ۵، آماده اجرای کامل پروژه هستیم.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم:

عدم اجرای ادامه بلوار شهیدان برقعی به علت بافت تاریخی و میراثی/تغییر کاربری خانه‌های مازاد تملک شده پروژه چهل اختران برای مسائل فرهنگی منطقه

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم با اشاره به تغییر در اجرای ادامه بلوار شهیدان برقعی گفت: بافت تاریخی و بافت میراثی یکی از مهم‌ترین دلایل عدم ادامه این طرح است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم:

صدور شناسنامه و تدوین بسته حمایتی برای باغات قم/تقدیر از شهرداری قم برای کاشت درختان مثمر در شهر

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم صدور شناسنامه برای باغات قم، مانع از خشک شدن درختان مثمر می‌شود، گفت: وجود درختان مثمر و قرآنی که چند سالی است شهرداری بنا بر تأکیدات مقام معظم رهبری غرس می‌کند، بسیار ارزشمند است.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم:

حفظ باغات اولویت اصلی مدیریت شهری قم است/همکاری سازمان پارک‌ها برای حفظ وضع موجود باغات تا اتمام تملکات

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه حفظ باغات اولویت اصلی مدیریت شهری قم است، گفت: از طریق مبادی قانونی ازجمله کمیسیون ماده 7 با تمام جدیت دنبال این هستیم که باغات باقی‌مانده در سطح مناطق 8 گانه را تملک کنیم.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم:

توسعه بوستان‌های درختان مثمر در اطراف قم در دست اجراست/برگزاری جشنواره گلاب‌گیری در سال آینده در قم

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: توسعه بوستان‌های مثمر در اطراف شهر قم جزو اهداف سازمان است و بر اساس روایات اسلامی و تأکیدات رهبر انقلاب در کاشت درختان مثمر، این طرح‌ها در دستور کار قرار دارد.

با حضور شهردار و مدیران شهری قم؛

برگزاری جشن درختکاری و آغاز عملیات اجرایی فاز دوم بوستان جنگلی مقداد قم+تصاویر

آغاز عملیات اجرایی کاشت نهال در فاز دوم بوستان جنگلی مقداد و جشن درختکاری با حضور شهردار، رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران شهری برگزار شد.

مورد در هر صفحه