رفتن به محتوای اصلی

اخبار

بازدید معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم از فعالیت ستادهای تسهیلات زائرین

اسماعیلی معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم به همراه جمعی دیگر از مدیران و مسئولان شهری از فعالیت ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم و کمیته‌های مختلف این ستاد در نوروز 1402 بازدید کرد.

بازدید معاونین استاندار قم از ستاد تسهیلات و راهنمای زائرین منطقه 3 شهرداری قم

معاون سیاسی و امنیتی و معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم با حضور در محل ستاد تسهیلات و راهنمای زائرین منطقه 3 شهرداری قم از اقدامات این ستاد بازدید و در جریان عملکرد آن قرار گرفت.

رئیس کمیته ارزاق ستاد تسهیلات و خدمات سفر شهرداری قم مطرح کرد؛

از تأمین مایحتاج مسافرین نیمه شعبان تا عرضه میوه تنظیم بازار عید نوروز

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قم، اقدامات کمیته ارزاق ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم را تشریح کرد.

قم؛ شهری نظیف و با نشاط در نوروز 1402/وضعیت مناسب شهر قم در نظافت و جمع‌آوری پسماند

طبق آمار درخواست‌های ثبت شده شهروندان در سامانه ۱۳۷ شهرداری قم، در روزهای پایانی سال ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه سال‌های قبل، موضوعات نظافت شهری و جمع‌آوری پسماندها کاهش بسیار زیادی داشته است.

بازدید معاون استاندار از ستاد تسهیلات و راهنمای زائرین منطقه ۴ شهرداری قم

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم با حضور در محل ستاد تسهیلات و راهنمای زائرین منطقه ۴ شهرداری قم از اقدامات این ستاد بازدید و در جریان عملکرد آن قرار گرفت.

همزمان با ایام نوروز و ماه رمضان؛

اکران 400 مترمربع بنر ترویجی حجاب و عفاف در شهر قم

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به چاپ و نصب بنرهای ترویجی و تبیینی با موضوع عفاف و حجاب در سطح شهر گفت: در این راستا بیش از 400 مترمربع بنر در سطح شهر نصب‌شده است.

مورد در هر صفحه