رفتن به محتوای اصلی

اخبار

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم:

هیچ حادثه‌ای نوروز امسال در قم رخ نداد/نیمه اسفند تا نیمه فرودین یک ماه تلاش شبانه‌روزی شهرداری قم در خدمت‌رسانی

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم با تأکید بر پیش‌بینی‌های لازم برای ارائه خدمات در بوستان‌های شهری اظهار داشت: خوشبختانه با همکاری‌های مناسب، نوروز امسال بدون هیچ‌گونه حادثه‌ای برای مسافران و زائران به پایان رسید.

شهردار قم:

خدمات شهرداری‌ها نیاز به تبیین و اطلاع‌رسانی دارد/بهره‌برداری از تقاطع شهدای روحانیت به‌زودی

شهردار قم گفت: اگر یک روز نظافت شهری، جمع‌آوری زباله، حمل‌ونقل عمومی و... توسط شهرداری صورت نگیرد، وضعیت شهر قطعاً غیرقابل‌تحمل خواهد بود و این موضوعات نیاز به تبیین و روشن‌سازی برای افکار عمومی دارد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم:

اکران 1700 مترمربع بنر ترویج حجاب و عفاف و حفظ حرمت ماه رمضان در قم

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: همزمان با نیمه شعبان تا پایان تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان، هزار و 700 مترمربع بنر در راستای حجاب و عفاف، رعایت نکات اخلاقی، حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و ... در سطح شهر اکران شده است.

با مشارکت سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قم برگزار می‌شود؛

آغاز هیجان فوتسال در جام رمضان قم

به گزارش واحد خبر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، جام رمضان را می توان یکی از مسابقات قدیمی و پرطرفدار کشور دانست که سالن های فوتسال را مملو از تماشاگران و علاقه مندان می‌کند.  با  آغاز ماه مبارک رمضان، سالنی بازان و مشتاقان فوتسال در همه جای

آیت‌الله اعرافی:

قم نیازمند سند جامع راهبردی ویژه است/ضرورت توجه و برنامه‌ریزی برای افزایش درآمدهای پایدار شهرداری

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: داشتن سند راهبردی جامع به‌ویژه سندی جدید ضرورت دارد، چراکه شرایط متفاوت شده و قم اقتضائات متفاوتی دارد و باید سند جدیدی ایجاد کرد.

در دیدار با آیت‌الله اعرافی مطرح شد؛

از سهم 75 درصدی پروژه‌های عمرانی در بودجه 1402 شهرداری قم تا نقش سیاست‌های بالادستی در افزایش آپارتمان‌نشینی در قم

اعضای شورای اسلامی شهر قم در دیدار با آیت‌الله اعرافی، گزارشی در محورها چالش‌ها و اولویت‌های فرهنگی، توسعه مناطق کمتر توسعه‌یافته و عدالت اجتماعی، مشکلات و چالش‌های معماری و شهرسازی و ... ارائه کردند.