رفتن به محتوای اصلی

اخبار

آماده‌باش شهرداری قم برای خدمت‌رسانی به زائران در نيمه خرداد

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم از آماده‌باش نيروهاي شهرداري قم براي خدمت‌رسانی ويژه به زائران در روزهاي 14 و 15 خرداد خبر داد.

آماده‌سازی اطراف مسجد مقدس جمکران برای تعطیلات نیمه خرداد/آماده‌باش کامل عوامل منطقه 5 قم

مدیر منطقه پنج شهرداری قم گفت: با توجه به تعطیلات چندروزه نیمه خرداد، همه عوامل و تجهیزات خدمات شهری، فضای سبز، تخلفات شهری و... منطقه 5 در آماده‌باش کامل هستند.

خدمت‌رسانی ویژه ناوگان اتوبوس‌رانی قم در ۱۴و۱۵خرداد/از اعزام اتوبوس به مرقد امام خمینی(ره) تا ورود خودروهای دربستی برای خدمات‌رسانی

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم از آماده‌باش کامل ناوگان این سازمان جهت سرویس‌دهی به زائرین و انتقال مردم شریف و شهیدپرور قم به مرقد امام راحل خبر داد.

اکران 1600 مترمربع بنر همزمان با 14 و 15 خرداد در سطح شهر/انجام فضاسازی راهپیمایی 15 خرداد در قم

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از چاپ و نصب بیش از هزار و 600 مترمربع بنر در 380 نقطه شهر همزمان با 14 و 15 خرداد خبر داد.

آماده‌باش سازمان پایانه‌های شهرداری قم جهت ارائه خدمات به زائرین ایام 14 و 15 خرداد

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم از آماده‌باش کامل این سازمان در ایام 14 و 15 خرداد همزمان با سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) خبر داد.

فعالیت شبانه‌روزی برای اتمام تونل غدیر در اولین فرصت/تقدیر از صبوری شهروندان 

در محدوده فاز چهار عماریاسر مقابل مجتمع ناشران به دلیل فعال بودن کارگاه پروژه، با مجوز شورای ترافیک استان، انحراف ترافیک ایجاد شده است تا ایمنی شهروندان در تردد از این مسیر مورد تهدید واقع نشود.