رفتن به محتوای اصلی

اخبار

افزایش 29 درصدی بهای خدمات جمع‌آوری پسماند اصناف در قم

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم از افزایش 29 درصدی بهای خدمات جمع‌آوری پسماند اصناف خبر داد و گفت: تلاش شده علاوه بر اجرای دستورالعمل وزارت کشور، شرایط مردم را سنجیده شده و این افزایش نرخ منصفانه باشد.

مدیرکل حقوقي شهرداري قم:

کوتاه کردن اقدامات حقوقی در اجرای قانون بند "ت" تبصره 6 در شهرداری قم/راستی آزمایی مالکیت از ارکان این ماده‌قانونی است

مدیرکل اداره حقوقي شهرداري قم گفت: در اجرای قانون بند "ت" تبصره 6 ، باید صاحبان املاک شناسایی و وضعیت ملک، راستی‌آزمایی شود.

نخاله‌های ساختمانی رهاشده به مشکل جدی مدیریت شهری قم تبدیل‌شده است/شهروندان نخاله‌ها را رها نکنند

مدیر منطقه چهار شهرداری قم گفت: امروزه مشکل نخاله‌های ساختمانی و تخلیه غیرقانونی از سوی برخی شهروندان و شرکت‌های ساختمانی در معابر، حاشیه خیابان‌ها، اراضی و زمین‌های بایر به یک معضل جدی تبدیل‌شده که باید در این زمینه فرهنگ‌سازی‌های لازم صورت پذیرد.

امکان قطع 2 ساعته سامانه 137 و تلفن‌های داخلی شهرداری قم به علت انجام زیرساخت‌های مخابراتی

با توجه به انجام عمليات كابل برگردان زيرساخت فيبرنوري، سامانه ارتباط مردمی 137 و تلفن‌های داخلی شهرداری قم فردا 14 تا 16 قطع خواهد بود.

معاون شهردار قم:

شهرداری امانت‌دار عوارض پرداختی مردم است/ ماده ۹ مانع زیاده‌خواهی مالکان است

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با تأکید بر کسب رضایت مردم در تملک و توافق با شهرداری گفت: عوارض مردم در دست شهرداری امانت بوده و بیت‌المال است و شهرداری نمی‌تواند بیت‌المال را برای زیاده‌خواهی بعضی از مالکان هزینه کند.

اقدام شهرداری قم در تفکیک کامل پسماندها در کشور بی‌نظیر است/ضرورت همراهی بیشتر شهروندان در افزایش تفکیک از مبدأ

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان قم گفت: مدیریت پسماند در شهر قم وضعیت خوب و مناسبی دارد و این موضوع به حفاظت از محیط‌زیستی شهری که نقش مهمی در سلامت شهروندان دارد،‌ کمک می‌کند.

لزوم استفاده شهرداری از ماده ۹ در اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری منطقه۵ قم

مدیر منطقه پنج شهرداری قم با تأکید بر لزوم استفاده شهرداری از ماده ۹ در اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری در این منطقه گفت: با وجود تمایل شهرداری به پرداخت نقدی هنوز توافقی انجام‌نشده و عده‌ای اجازه انجام این توافق را نمی‌دهند.

عوارض بهای خدمات پسماند صنوف بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت کشور است/شرایط اقتصادی مردم موردتوجه است

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم از افزایش ۲۹ درصد نرخ بهای خدمات جمع‌آوری پسماند صنوف گفت: افزایش نرخ بهای خدمات جمع‌آوری پسماند مطابق با قانون و فرمول ابلاغی وزارت کشور است.