رفتن به محتوای اصلی

اخبار

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم خبر داد:

بازنگری طرح ساماندهی ورودی شهر قم از محور جاده قدیم کاشان

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم از لزوم بازنگری طرح ساماندهی ورودی شهر مقدس قم از سمت کاشان به علت عدم امکان تحقق اجرایی خبر داد.

مدیرکل رفع تخلفات شهری شهرداری قم:

آغاز برخورد با هرگونه اجرای نمای خارج از ضوابط شهرسازی در قم/همکاری دستگاه‌های قضایی و انتظامی در برخوردها

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با دستگاه‌های قضایی و انتظامی نسبت به برخورد قانونی با متخلفین با صدور اخطاریه و جلوگیری از فعالیت عمرانی و جمع‌آوری نمادهای مغایر با اصول و ضوابط معماری اسلامی ایرانی اقدام می‌شود.

معاون شهردار قم:

حفظ باغات خط قرمز مدیریت شهری قم است/با هرگونه تغییر کاربری باغات مخالفیم

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم گفت: حفظ باغات در قم خط قرمز مدیریت شهری است و در این راستا به‌صورت جدی پیگیر عدم‌تغییر کاربری باغات هستیم و قطعاً با این تغییرات کاربری مخالفیم.

رشد 2.5 برابری بودجه شهرداری منطقه 4/اجرای 115 پروژه در سال 1402

معاون منطقه 4 شهرداری قم با اشاره به اینکه در سال 1402 برای این منطقه، مبلغ 616 میلیارد تومان بودجه تصویب شده است، گفت: این بودجه در قالب 115 عنوان پروژه بوده و نسبت به سال گذشته رشد 2.5 برابری داشته است.

نائب رئیس شورای شهر قم:

محرومیت‌زدایی از ‌سکونتگاه‌های غیررسمی قم دنبال می‌شود

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به ساماندهی محلات اسماعیل‌آباد و جمکران، گفت: با استفاده از ظرفیت مصوبات سفر ریاست جمهوری به قم و تقویت همکاری‌ها، می‌توان معضلات موجود را پس از نزدیک چهل سال پایان داد.

اجرای طرح افزایش نظارت بر عملکرد پیمانکاران پارکینگ‌ها همزمان با ایام اربعین حسینی

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: افزایش نظارت بر عملکرد پیمانکاران پارکینگ‌های عمومی تحت نظارت سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری در اولویت کاری قرار گرفت.