رفتن به محتوای اصلی

اخبار

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی قم:

استقبال صاحب‌نظران فضای سبز از برگزاری نخستین همایش ملی راهبردهای توسعه فضای سبز در شهرهای کویر/ دریافت 151 مقاله علمی

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان قم از دریافت 151 مقاله علمی در نخستین همایش ملی راهبردهای توسعه فضای سبز در شهرهای کویر خبر داد.

مدیرعامل سازمان فضای سبز شهرداری قم:

برگزاری نخستین همایش ملی راهبردهای توسعه فضای سبز در شهرهای کویری به میزبانی قم/همایشی علمی با قابلیت اجرایی

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم از برگزاری نخستین همایش ملی راهبردهای توسعه فضای سبز در شهرهای کویری به میزبانی قم خبر داد.

بهره‌برداری از تصفیه‌خانه اختصاصی فاضلاب شهرک خودرو قم

سرپرست سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرک خودرو با هدف ایجاد منابع آبی جایگزین جهت آبیاری فضای سبز خبر داد.

اعلام آمادگی شهرداری قم برای افزایش تعاملات اجتماعی با جامعه دانشگاهی

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از آمادگی مجموعه شهرداری برای تقویت ارتباطات و افزایش تعاملات با اساتید، دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی خبر داد.

مدیرکل وصول درآمد شهرداری قم:

افزایش درآمد شهرداری قم از عوارض نوسازی و پسماند

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم گفت: درآمد شهرداری قم ناشی از عوارض نوسازی و بهای خدمات پسماند در سال جاری نسبت به سال گذشته، ۳۳ درصد رشد داشته است.

رئیس شورای شهر قم مطرح کرد:

"روز قم" فرصتی برای معرفی پتانسیل‌های فرهنگی و اقتصادی شهر قم به جهان

رئیس شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر استفاده از فرصت روز قم در معرفی پتانسیل‌های فرهنگی و اقتصادی شهر قم در سطح ملی و بین‌المللی گفت: شورای شهر قم برای ثبت‌ روز قم در تقویم رسمی پیگیری‌های زیادی کرده و این افتخار به نام شورا خواهد بود.

عضو شورای شهر قم:

شهرداری قم برای احداث مدارس غیردولتی با آموزش‌ و پرورش تعامل می‌کند

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم گفت: شهرداری قم می‌تواند در مسیر احداث مدارس غیردولتی استاندارد در شهر قم تعامل خوبی با اداره کل آموزش و پرورش داشته باشد.

عضو شورای شهر قم:

از معرفی شهر قم به‌عنوان شهر کتابخانه‌ها تا معرفی پتانسیل‌های اقتصادی شهر همزمان با "روز قم"

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر برگزاری باشکوه روز قم و معرفی پتانسیل‌های اقتصادی و فرهنگی شهر قم گفت: باید در برگزاری روز قم از ظرفیت‌هایی مانند مساجد و امامزادگان و 100 کتابخانه تخصصی و خصوصی استفاده کنیم.

عضو شورای شهر قم مطرح کرد:

لزوم استفاده از فرصت "روز قم" برای توسعه گردشگری مذهبی

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم خواستار توجه بیشتر به ظرفیت‌های شهر قم در حوزه فرهنگ و اقتصاد شد و گفت: در حوزه گردشگری مذهبی برای قم کاری انجام‌نشده و باید زیرساخت‌های لازم را برای توسعه گردشگری مذهبی فراهم کنیم.

مورد در هر صفحه