رفتن به محتوای اصلی

اخبار

رئیس شورای شهر قم:

مدیریت شهری قم مصمم به تعیین تکلیف پروژه منوریل است

رئیس شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر پیگیری مدیریت شهری در تعیین تکلیف پروژه منوریل و بیان نحوه انتخاب شرکت مشاور، گفت: تعیین تکلیف مونوریل برای مدیریت شهری موضوعی مهم است و در تصمیم نهایی تنها مصلحت شهر و مردم لحاظ می‌شود.

معاون شهردار قم مطرح کرد؛

گذر از رویکرد سنتی در مدیریت منابع انسانی شهرداری قم/پاسخگویی بخشی از ذات عملکرد شهرداری است

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی گفت: مجموعه معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی در طول 10 سال اخیر دچار تحولات عظیمی شد و سعی کردیم رویکرد سنتی برنامه‌ریزی و منابع انسانی را به سمت رویکرد مباحث علمی پیش ببریم.

تولیت مسجد جمکران:

ساماندهی فضای پیرامون مسجد مقدس جمکران در دستور کار باشد/تحولات شهر قم کاملاً مشهود است

تولیت مسجد مقدس جمکران ادامه داد: نگران اطراف مسجد مقدس جمکران هستیم و این وضعیت اصلاً درشان این مکان مقدس و هر قم نیست و باید ساماندهی و بهبود وضعیت آن در دستور کار و اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.

شهردار قم:

دغدغه مدیریت شهری قم برای ساماندهی پیرامون مسجد جمکران/احداث پارکینگ از ضروریات اطراف مسجد جمکران

شهردار قم با تأکید بر اینکه دغدغه ساماندهی پیرامون مسجد مقدس جمکران را داریم، گفت: 300 هکتار برای کارکردهای مختلف ازجمله پارکینگ و بازگشایی معابر پیش‌بینی‌شده که هنوز محقق نشده است.

معاون شهردار قم:

تأمین زیرساخت‌ اماکن مذهبی اولویت مدیریت شهری قم است/آمادگی شهرداری برای توسعه فضای سبز پیرامون مسجد جمکران

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم گفت: تأمین زیرساخت‌ها و تسهیلات رفاهی برای زائران و نمازگزاران حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران جزو اولویت‌های مدیریت شهری است.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم:

انجام دیواره نگاره در 2.7 کیلومتر دیوار مسجد مقدس جمکران/انعقاد 42 میلیارد تومان توافقنامه شهرداری قم با مسجد جمکران

مدیر منطقه پنج شهرداری قم با تأکید بر اینکه 2.7 کیلومتر دیوار مسجد مقدس جمکران سیمان‌کاری شده است، گفت: توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری دیوار نگاره‌های مرتبط با مهدویت و این مکان مقدس در این دیوارها اجرایی می‌شود.

مورد در هر صفحه