رفتن به محتوای اصلی

اخبار

راه‌اندازی نخستین مرکز پدافند غیرعامل در مدارس قم

مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران، اقدامات شهرداری قم گفت: برای نخستین‌بار در کشور مرکز تخصصی مدیریت بحران با عنوان «کودکان آماده در مدرسه» در قالب کارگاه‌های آموزشی مختلف در مدارس قم راه‌اندازی شده‌است.

معاون سازمان زیباسازی، بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر:

تکمیل پروژه بهسازی محله مسجد جامع تا 50 روز آینده

معاون سازمان زیباسازی، بهسازی و نوسازی اطراف حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به پروژه بهسازی محور تاریخی مسجد جامع تا پامنار گفت: عملیات خاک‌برداری و کف‌سازی این محور انجام‌شده و پروژه تا 50 روز آینده تکمیل می‌شود.

با هدف کنترل و مدیریت آبهای سطحی صورت گرفت؛ 

اجرای عملیات لایروبی انهار میدان بزرگ میوه و تره بار شهید رجایی 

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم  از اجرای عملیات لایروبی انهار میدان بزرگ میوه و تره بار شهید رجایی با هدف کنترل و مدیریت آبهای سطحی خبر داد.

عدم مالکیت شهرداری بر دستگاه حفاری مترو

مدیر عامل سازمان قطار شهری شهرداری قم: دستگاه حفاری تونل مکانیزه (TBM) بر اساس مفاد قرارداد و نظر مشاور وقت در مالکیت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) بوده و شهرداری مبلغ 6/4 میلیون یورو بابت تملک آن را پرداخت نکرده است.

فرآیند تحقیق و تفحص از پروژه های قطار شهری قم منطبق بر قانون بود

پیمانکار پروژه مترو خط A قم، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) و وابسته به سپاه پاسداران است که یکی از پیمانکاران مورد اعتماد و توانمند کشور بوده و هیچ پیمانکار بخش خصوصی و فرد حقیقی از قراردادها ذینفع نبوده است.