رفتن به محتوای اصلی

اخبار

معاون شهردار قم:

پروژه امتداد بلوار امام صادق(ع) قم تا جاده اراک اجرایی شود/کاهش حجم تردد وسایل نقلیه سنگین با اجرای پروژه

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: در راستای ساماندهی مسیر وسایل نقلیه سنگین، به ساخت یک پل روی رودخانه و امتداد آن تا جاده اراک نیاز داریم تا وسایل نقلیه سنگین با قرار گرفتن در این محور به سمت کمربندی اراک تغییر مسیر بدهند.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری قم:

راه‌اندازی سامانه‌های بینا، رصد و جامع درآمد در شهرداری قم

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم از راه‌اندازی سامانه‌های مختلف ازجمله رصد، بینا، ماده 100، درآمد، عوارض شهری و... خبر داد.

مدیرعامل پایانه‌های مسافربری قم:

خانه مادر و کودک در پایانه قم احداث شد/انجام مطالعات توسعه زیرساختی در پایانه‌های مسافربری

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم از راه‌اندازی خانه مادر و کودک در پایانه مرکزی قم برای برطرف کردن نیازهای کودک خبر داد.

برگزاری جلسه رفع مشکلات میدان بزرگ میوه و تره‌بار شهید رجایی قم/سامانه هوشمند کنترل تردد در ورودی میدان نصب می‌شود

دیدار هیئت‌مدیره اتحادیه صنف بارفروشان و عوامل توزیع میوه و تره‌بار استان با مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری برگزار و مشکلات میدان بزرگ میوه و تره‌بار شهید رجایی موردبررسی قرار گرفت.

امیرآبادی:

برگزاری جلسه تأمین واگن مترو قم در وزارت کشور/منوریل تعیین تکلیف می‌شود

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پروژه مترو قم آماده بهره‌برداری بوده و فقط تأمین واگن برای آن باقی‌مانده است گفت: به‌زودی نشستی در این زمینه در وزارت کشور برگزار می‌شود.

دعوت از سرمایه‌گذاران جهت مشارکت در پروژه استحصال انرژی از پسماند در قم

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: سرمایه‌گذاران حوزه محیط‌زیست و انرژی‌های پاک می‌توانند نسبت به مشارکت در امر تولید پیرولیز از پسماند اقدام نمایند .

شهربازی ۷۲ تن قم در مسیر بهسازی و راه‌اندازی

قدیمی‌ترین و به‌نوعی نوستالژی ترین شهربازی شهر قم این روزها در مسیر بهسازی و بازگشایی مجدد قرار دارد که با بهره‌برداری از آن سرانه‌های تفریحی شهر افزایش خواهد یافت.