رفتن به محتوای اصلی

اخبار

معاون شهردار قم خبر داد:

کاهش ۵۰ درصدی تخلفات ثبت‌شده با دوربین‌های ترافیکی در قم/دوربین‌ها مجهز به بررسی معاینه فنی می‌شوند

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: با نصب سامانه‌های جدید ثبت تخلف در شهر قم میزان تخلفات رانندگی در این محورها با کاهش محسوس 50 درصدی روبه‌رو بوده است.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری قم:

۲ سامانه جمع‌آوری پسماند خشک در قم راه‌اندازی می‌شود/سهم 9 درصدی تفکیک پسماند در مبدأ

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با بیان اینکه در حال حاضر ۹ درصد از پسماند خشک جمع‌آوری می‌شود، گفت: دو سامانه نرم‌افزاری جمع‌آوری پسماند خشک از در منزل به‌زودی در قم آغاز به کار خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر شهرداری قم:

رویداد ملی «صبح زیتون» در قم برگزار می‌شود/ کاشت ١٠٠ هزار نهال به یاد صد هزار شهید فلسطینی

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم گفت: با مشارکت اداره کل منابع طبیعی، تشکل‌ها و گروه‌های جهادی، رویداد «صبح زیتون» و کاشت نهال به یاد شهدای مظلوم مقاومت فلسطین در شهر قم برگزار می‌شود.

با مشارکت سازمان ترافیک شهرداری قم؛

آموزش رفتارهای ترافیکی به 6000 دانش‌آموز قمی

آموزش رفتارهای ترافیکی ویژه دانش‌آموزان با مشارکت سازمان توسط پلیس راهور استان و سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری در سطح مدارس در حال برگزاری است.

معاون شهردار قم:

"مالکیت" بهسازی مسیر ریل راه‌آهن را به تأخیر انداخت/شهرداری قم آماده اجرای پروژه است

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: بهسازی مسیر ریل راه‌آهن در گرو تعیین تکلیف مالکیت زمین‌های اطراف ریل بوده و به همین دلیل از اجرای پروژه جلوگیری شده است.

به همت سازمان سیما و منظر شهرداری قم؛

اجرای طرح پاییزی فرش خزان در بوستان‌های شهر قم/برگزاری ششمین دوره جشنواره عکاسی پاییز برگ‌ریز

طرح پاییزی فرش خزان در راستای افزایش نشاط اجتماعی و بهره‌گیری از زیبایی‌های فصل پاییز در بوستان‌های شهر قم به همت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم در حال اجراست.

مدیر منطقه یک قم:

ساخت‌وساز در بافت فرسوده قم مشمول طبقات تشویقی می‌شود/460 هکتار منطقه یک بافت فرسوده است

مدیر منطقه یک شهرداری قم با اشاره به وجود ۴۶۰ هکتار بافت فرسوده در این منطقه گفت: شهروندان می‌توانند در معابری با عرض هشت متر و بالاتر از طبقات تشویقی استفاده کنند.

مدیر منطقه هشت قم:

جمع‌آوری روزانه 70تن زباله از سطح پردیسان/ هزینه 280 میلیاردی هزینه خدمات شهری منطقه 8 قم

مدیر منطقه هشت شهرداری قم با اشاره به هزینه ۲۸۰ میلیارد ریالی خدمات شهری این منطقه، از جمع‌آوری روزانه ۷۰ تن زباله از سطح این منطقه توسط نیروهای خدماتی خبر داد.

برگزاری جشنواره «مادر و دختر» با مشارکت سازمان فرهنگی شهرداری قم

مسابقه‌های ورزشی با عنوان جشنواره «مادر و دختر» به مناسبت روز جهانی معلولان با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در دبیرستان و هنرستان دخترانه کار و دانش استثنایی محمدعلی مسعودیان برگزار شد.