رفتن به محتوای اصلی

اخبار

شهردار قم خبر داد:

اختصاص ۵ بوستان شهری برای تدفین شهدای گمنام در قم

شهردار قم از اختصاص و فضاسازی مکان تدفین پنج شهید گمنام در پنج بوستان شهر قم خبر داد و گفت: تلاش شده است تا مکان‌هایی در شان و منزلت جایگاه شهدا انتخاب‌ شود و این اماکن در سطح شهر به‌ عنوان یک پایگاه نشر فرهنگ غنی ایثار و شهادت کارکرد داشته باشد. 

معاون سازمان قطار شهری قم:

مترو قم الگوی حمایت از تولید داخل در کشور/بهره‌برداری ایمن از مترو با تأمین سامانه سیگنالینگ

معاون بهره‌برداری و تجهیزات سازمان قطار شهری قم گفت: سازمان قطار شهری قم برای نخستین بار در سطح کشور حمایت از تولید داخل و شرکت‌های توانمند کشور را در دستور کار قرارداد تا مسیر داخلی سازی و استفاده از تولیدات ایرانی را برای سایر متروهای کشور هموار کند.

مدیرکل رفع تخلفات شهری شهرداری قم خبر داد:

اجرای طرح انتظام بخشی بر ساخت‌وسازهای شهری در 3 منطقه قم

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم از اجرای طرح انتظام بخشی بر ساخت‌وسازهای شهری در راستای کنترل و نظارت بیشتر بر ساخت‌وسازها در سه منطقه شهری خبر داد.

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم خبر داد:

بهره‌برداری از نخستین بازارچه حمایت از مشاغل خانگی در قم به‌زودی/برنامه‌ریزی توسعه این بازارچه‌ها در سطح شهر

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از احداث و گسترش بازارچه‌های ریحانه در راستای اجرای آیین‌نامه ماده 16 قانون بهبود مستمر محيط کسب‌وکار و حمایت از مشاغل خانگی، توليدكنندگان كوچك و متوسط و فروشندگان كم سرمايه خبر داد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قم:

نصب ۳۷۰ شیر هیدرانت در سطح شهر قم/ضرورت اتصال شیرها به آب حتی در صورت قطعی آب کل شهر

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: تعداد زیادی شیرهای هیدرانت در سطح شهر فعال بوده و آب شهری در همه آن‌ها جاری است.

نظارت ویژه بر پارکینگ‌های عمومی شهر قم در مناسبت‌های مذهبی و ملی

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: حضور و استقرار ناظرین در تمامی پارکینگ‌های عمومی تحت نظارت سازمان و تقویت این موضوع در ایام و مناسبت‌های مذهبی و ملی به‌صورت مستمر در دستور کار سازمان ترافیک قرار دارد.