رفتن به محتوای اصلی

اخبار

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم:

قبر لاکچری در آرامستان بهشت معصومه قم نداریم/شهروندان سنگ‌قبرها را به‌صورت نامتعارف نسازند

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم با بیان اینکه قبر لاکچری در بهشت معصومه نداریم، گفت: از شهروندان تقاضا داریم سنگ‌قبرها را به‌صورت نامتعارف نسازند.

برگزاری نشست کمیته سیما، منظر و فضای سبز مجمع شهرداران کلان‌شهرهای کشور

سی و دومین نشست کمیته تخصصی سیما، منظر و فضای سبز مجمع شهرداران کلان‌شهرها با حضور مدیران عامل سازمان‌های سیما و منظر کلان‌شهرهای کشور در شهر بندرعباس برگزار شد.

مدیرکل نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم خبر داد:

آغاز انجام معاینات دوره‌ای 1550 نفر نیروی پاکبان شهرداری قم

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم از انجام معاینات دوره‌ای نیروهای شرکت‌های خدماتی شهرداری قم خبر داد و افزود: به‌منظور ارتقای سطح سلامت کارگران شاغل در بخش خدمات شهری این معاینات همه‌ساله انجام می‌گردد.

به‌روزرسانی تصاویر سه‌بعدی شهر قم در سامانه شهرنما

رئیس اداره کنترل و نظارت بر شهرسازی الکترونیک شهرداری قم گفت: سامانه شهرنما امکان بازدید تصاویر سه‌بعدی از تمام معابر و املاک سطح شهر را به‌صورت پانوراما برای شهروندان فراهم کرده است.

معاون استاندار قم مطرح کرد؛

ضرورت مشارکت تمام دستگاه‌های استان قم در فرهنگ‌سازی مدیریت پسماند

رئیس کارگروه مدیریت پسماند استان قم، حضور دستگاه‌ها و نهادهای استانی را در راستای ایجاد برنامه جامع و مشترک در حوزه ترویج فرهنگ مدیریت پسماند، ضروری عنوان کرد.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری قم:

ظرفیت‌های دستگاه‌های استانی در حوزه مدیریت پسماند موردتوجه باشد

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: در حوزه مدیریت پسماند لازم است از ظرفیت‌های متنوع دستگاه‌های استانی برای به دست آوردن نتایج بهتر و مؤثرتر بهره‌مند شویم.

مدیرکل محیط‌زیست استان قم:

منشور اخلاقی محیط‌زیست استان قم تدوین می‌شود

مدیرکل محیط‌زیست استان قم گفت: با همکاری اساتید دانشگاه و حوزه در شهر قم، منشور اخلاقی محیط‌زیست در دست تهیه قرار گرفته و پیش‌نویس آن آماده شده است که همچون منشور حقوق شهروندی، مرجع و منبعی برای شهروندان خواهد بود.