رفتن به محتوای اصلی

اخبار

در حاشیه آئین افتتاح 57 پروژه شهرداری قم انجام شد:

بازدید مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور از آخرین وضعیت خط یک مترو قم

فاز نخست خط یک مترو قم با ۵.۷ کیلومتر طول، ۲ ایستگاه مسافری و ۴ ایستگاه عبوری، از شهرک شهدای قلعه کامکار تا میدان شهید مطهری احداث شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم مطرح کرد

ثبات مدیریت، عامل موفقیت مدیریت شهری قم است

محرری با بیان اینکه ۴۰ درصد رشد عوارض را برای سال آینده داریم، گفت: با توجه به اینکه تعرفه اعلام شده از سوی وزارت کشور ۴۵ درصد بوده است ما در راستای حمایت از اقشار ضعیف ۵ درصد آن را کاهش دادیم.

معاون شهردار قم خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح بلوار حافظ

در این میدان تلاش کردیم بافت قدیمی حفظ شود و ۹ هزار و ۳۰۰ متر مربع عرصه، ۳ هزار متر مربع فضای سبز، ۶ هزار متر مربع احیا، بهسازی و احداث آب‌نما داشته‌ایم.

مدیر منطقه یک شهرداری قم:

۴۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های عمرانی منطقه یک هزینه شده است

با توجه به اینکه شهرداری یک‌نهاد عمومی غیردولتی است و از بودجه‌های کشوری بی‌بهره است بنابراین بدون مشارکت شهروندان عملاً کاری نمی‌تواند انجام دهد.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور:

پیشرفت و عدالت مورد توجه مدیریت شهری قم است / لزوم توجه به ورزش و نشاط اجتماعی در قم

مدیرحوزه‌های علمیه کشور با اشاره به اینکه مرکزیت حرم مطهر (س) و مدرسه فیضیه در قم باید حفظ شود، گفت: کار در قم کاری متفاوت است و خدمت در قم ارزش متفاوتی دارد و اکنون نیز پیشرفت و عدالتی که مجموعه مدیریت شهری به آن توجه دارد از اهمیت بسیاری برخوردار است.

هم‌زمان با دهه فجر انقلاب اسلامی؛

احداث 4 تقاطع غیر همسطح در دستور کار شهرداری قم

وی با اشاره به احداث ۲۲ تقاطع غیر همسطح توسط شهرداری قم در سال‌های گذشته گفت: چهار تقاطع بسیار مهم و بزرگ دیگر در دستور کار قرار دارد که در نهایت پنج محور ترافیکی شهر قم تکمیل خواهد شد.