رفتن به محتوای اصلی

اخبار

رئیس شورای شهر قم:

آمادگی شهر قم برای برگزاری جشن‌های نیمه شعبان/همه شهر برای برگزاری جشن‌های نیمه شعبان بسیج شده است

رئیس شورای شهر قم با تأکید بر حفظ امنیت مردم در زمان برگزاری جشن‌های نیمه شعبان گفت: همه شهر برای برگزاری جشن‌های نیمه شعبان و میزبانی از مسافران و زائران بسیج شده و شهرداری و شورای شهر با تمام قوا در میدان است.

مدیرعامل اتوبوس‌رانی شهرداری قم:

پیش‌بینی 50 دستگاه اتوبوس برای خدمات‌رسانی در بلوار پیامبر اعظم(ص) در نیمه شعبان

مدیرعامل اتوبوس‌رانی شهرداری قم گفت: 50 دستگاه اتوبوس برای رینگ بلوار پیامبر اعظم(ص) در نیمه شعبان پیش‌بینی‌شده که در صورت نیاز و عدم محدودیت‌ها این تعداد تا 200 دستگاه امکان افزایش دارد.

عضو شورای شهر قم:

تصویب بودجه ۱۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۳ شهرداری قم

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر مقدس قم با اشاره به تصویب بودجه 14 هزار و 200 میلیارد تومانی سال 1403 شهرداری قم، گفت: بررسی و تصویب بودجه 1403 در زمان مقرر و قانونی انجام‌شده و امیدواریم بدون هیچ تغییری در کمیته تطبیق نیز تصویب شود.

عضو شورای شهر قم:

13 خیابان قم از بن‌بست خارج شد/تکمیل کالبد شهر با ساخت ۵ تقاطع غیرهمسطح

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم با اشاره به بازگشایی 13 خیابان از 16 خیابان بن‌بست قم به همت مدیریت شهری گفت: با ساخت 5 تقاطع غیرهمسطح، سازمان فضای-کالبدی شهر قم تکمیل می‌گردد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر شهرداری قم:

امکان اسکان زائران نیمه شعبان در 8 بوستان قم/آماده‌باش 1500 باغبان

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم گفت: بوستان‌های مهدی، هاشمی، امام رضا(ع)، فدک، نیایش، نرجس، نیاز و غدیر برای اسکان زائران و مسافران نیمه شعبان در نظر گرفته‌شده است.

مدیرکل رفع تخلفات شهری شهرداری قم:

فعالیت 100 اکیپ رفع تخلفات شهری همزمان با نیمه شعبان در قم/نظارت ویژه بر ساخت‌وسازهای غیرمجاز در این ایام

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم گفت: با هماهنگی‌های انجام‌شده در ایام نیمه شعبان 100 اکیپ سواره و پیاده به زائران حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران خدمات‌رسانی می‌کنند.

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم:

برپایی ۵ چادر تأمین ارزاق زائران نیمه شعبان در پیرامون مسجد جمکران

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از برپایی ۵ چادر تأمین ارزاق زائران نیمه شعبان در پیرامون مسجد جمکران خبر داد.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری قم:

برپایی سالن آموزش مفاهیم پسماند در بلوار پیامبر اعظم(ص) قم همزمان با نیمه شعبان

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از آماده‌سازی سالن آموزشی حوزه مدیریت پسماند در ایام نیمه شعبان خبر داد و خاطرنشان کرد: این سالن در مجاورت موکب‌های بلوار پیامبر اعظم(ص) جهت استراحت و آموزش حوزه پسماند احداث می‌شود.

مدیر منطقه چهار قم:

احداث 200 مترمربع محل اسکان و نمازخانه توسط منطقه 4 قم در بلوار پیامبر اعظم(ص) در نیمه شعبان

مدیر منطقه چهار شهرداری قم از ایجاد 200 مترمربع محیط برای اسکان، نمازخانه و محل شارژ در بلوار پیامبر اعظم(ص) خبر داد و افزود: کلیه خودروها و عوامل خدماتی در آماده‌باش کامل هستند.

مورد در هر صفحه