رفتن به محتوای اصلی

اخبار

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری قم خبر داد:

احداث چاه پایش آب‌های زیرزمینی در سایت دفع پسماند البرز قم

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: به‌منظور پایش متغیرها و شاخص‌های متفاوت به علت تنوع مواد و ترکیبات موجود در محل‌های دفن زباله، نسبت به حفاری چاه‌های پایشی زیست‌محیطی در سایت دفع پسماند شهری البرز اقدام می‌شود.

مدیرکل وصول درآمد شهرداری قم:

عدم پرداخت عوارض نوسازی و عمران شهری از ابتدای سال آینده مشمول جریمه می‌شود

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم با اشاره به پیش‌بینی جریمه در قانون نوسازی و عمران شهری گفت: مالکینی که تا پایان سال بدهی خود را پرداخت ننمایند از ابتدای سال مشمول جریمه مقرر در قانون خواهند شد.

معاون شهردار قم مطرح کرد:

هدف‌گذاری توسعه سرانه فضای سبز قم با تأمین منابع آبی پایدار به 25 مترمربع

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به اینکه پس از تأمین منابع آبی پایدار در نظرداریم سرانه فضای سبز را تا 25 مترمربع برسانیم، گفت: علاوه بر خدمات رفاهی تلاش کردیم همه بوستان‌های شهری پیوست فرهنگی نیز داشته باشند.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر شهرداری قم:

توسعه فضای سبز بدون مشارکت شهروندان امکان‌پذیر نیست

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم از توزیع نهال رایگان میان شهروندان در هفته درختکاری یاد کرد و گفت: توسعه فضای سبز و باغات بدون مشارکت شهروندان امکان‌پذیر نیست.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی قم مطرح کرد:

توسعه بوستان‌ها با پیوست‌های فرهنگی و اقتصادی در دستور کار است

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی قم گفت: توسعه بوستان‌ها با در نظر گرفتن پیوست فکری، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در دستور کار قرار دارد و همه دستگاه های متولی نیز در این زمینه باید حضور فعال داشته باشند.

مورد در هر صفحه