رفتن به محتوای اصلی

اخبار

پیام تبریک شورای اسلامی شهر مقدس قم به مناسبت روز شهردار

شورای اسلامی شهر قم در پیامی روز ۲۵ اسفند ماه، سالروز شهادت سردار سرلشگر شهید مهدی باکری، که به منظور قدردانی از تلاش و کوشش شهرداران، به عنوان روز شهردار از آن یاد می شود را تبریک گفت.

تقدیر استاندار قم از اقدامات شهرداری قم در حوزه سیما و منظر شهری 

استاندار قم گفت:  مجموعه مدیریت شهری از ابتدای حضور بنده در استان تا امروز تعاملاتشان با ما افزایشی بوده و در مسائل بهبود فضای سیما و منظر شهر، ساخت سالن‌های ورزشی و سایر موضوعات مدیریت استان را همراهی کردند.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم:

۳۰۴۲ واحد ساختمانی در پردیسان قم مجوز ساخت‌وساز گرفت

مدیر منطقه هشت شهرداری قم گفت: از ابتدای سال تا پانزدهم اسفند، ۳۰۴۲ واحد ساختمانی در پردیسان قم موفق به اخذ مجوز ساخت‌وساز از جمله پروانه احداث بنا، تجدید بنا و اصلاح پروانه شد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر شهرداری قم:

آماده‌سازی 7 بوستان برای اسکان مسافران نوروزی در قم/نصب 30 تونل نوری جدید به‌زودی

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم گفت: بوستان‌های هاشمی، مهدی(عج)، امام رضا(ع)، فدک، نیایش، نیاز و غدیر همزمان با ایام نوروز برای اسکان مسافران و زائران در نظر گرفته‌شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم:

تشدید نظارت‌ها بر فعالیت تاکسیرانی قم در نوروز 1403/خدمات‌رسانی 150 تاکسی همزمان با لحظات تحویل سال

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از تشدید نظارت‌ها بر فعالیت ناوگان تاکسیرانی در نوروز 1403 خبر داد.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم:

خدمات‌رسانی بدون وقفه ناوگان اتوبوس‌رانی قم در زمان تحویل سال/پیش‌بینی اتوبوس ویژه شب‌های لیالی قدر

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم، تمهیدات در نظر گرفته برای زمان تحویل سال را موردتوجه قرار داد و افزود: خدمات‌رسانی از روز قبل به‌صورت مستمر و تا پایان برنامه‌های سال‌تحویل در اماکن پرتردد و مذهبی ادامه خواهد داشت.

تقدیر از سازمان بهسازی اطراف حرم مطهر برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در قم

در جلسه‌ای با حضور فعالان عرصه گردشگری قم از اقدامات سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر برای توسعه زیرساخت های گردشگری در شهر قم و حمایت از برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران 1402 تقدیر شد.